Společnost


Shoebox CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:65
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

20%
80%
Toto skore je založeno na 5 stížnostech.

#53887Neuznaná opakovaná reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

25 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.11.2021, před 3 lety

Petra Jurová

Znění stížnosti

8.2.2020 jsme zakoupily Dámské tenisky DKNY sneaker velikost 38
Název zboží PANYA-LACE UP SNEAKER
SAP kod: K2943812-BSV -38
Údaj nákupu 4904 Shoebox Cz s.r.o
boty byly nošeny pouze 4x na noze v letních měsících střídanné s jinou obuví a v suchu jelikož se jedná o módní obuv ,po čtvrtém nošení se na levé botě odlepila podrážka a vpatní části se roztrhl materiál
na pravé boě se též odlepje podrážka prní reklamace byla žádané vrácení peněz to bylo zamítnuto první reklamace proběhla 5.9.2021
další reklamace podaná ihned po zamíntutí s požadovanou opravu opět zamítnuto 19.10.2021
Opět podaná další reklamace opět žádost o opravu zboží opět 17.11,2021 zamítnuto.
boty jsou pořád v 2dvouleté záruce a mxslím ,že máme nárok na reklamaci.
Nevím k čemu pak reklamace slouží


Produkt

Módní obuv DKNY PANYA - LACE UP SNEAKER VElikost 38 K2942812-BSV-38


Požadované řešení

Požadovaná reklamace která byla 3x zamítnuta , navrhované řešené po komunikaci s obchodem a jednaní tak žádám o vrácení kupní smlouvy z důvodu nedůvěry a zklamání z produktu a celé firmy SHOEBOX


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.11.2021 09:55, před 3 lety

Uplynulo-li od zakoupení a převzetí zboží více než 6 měsíců, musel by v případě soudního sporu spotřebitel prokázat, že zboží bylo vadné při převzetí. Pokud tedy bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.

Hodí se ještě doplnit, že při výběru obuvi je žádoucí sledovat označení obuvi. Jedná-li se o "modní" nebo dokonce "vysoce modní" obuv, tak by měl být každý na pozoru. Při volbě této obuvi je třeba počítat s řadou omezení jak při užívání bot, tak hlavně při jejich reklamaci. Pokud si takovou obuv spotřebitel vybere, má prodávající povinnost řádně informovat spotřebitele o vlastnostech prodávaného výrobku, o způsobu použití a údržby výrobku a také o nebezpečí, které vyplývá z jeho nesprávného použití nebo údržby. Je-li třeba, aby při užívání věci byla zachována zvláštní pravidla, je prodávající povinen spotřebitele s nimi seznámit. S ohledem na povahu výrobku, způsob a dobu jeho užívání je prodávající povinen zajistit, aby tyto informace byly podány písemně.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
17.12.2021 16:54, před 3 lety

Dobrý den,
jak již byla spotřebitelka opakovaně informována písemným odůvodněním zamítnutí reklamace jako neoprávněné, nejedná se zde o výrobní ani materiálové vady, ale o mechanické poškození obuvi spotřebitelem, s obuví bylo špatně zacházeno a byla užívána nešetrně nadále, byť již evidentně poškozena, až do destrukce dílců/součástí. Spotřebitel tedy způsobem užívání výrobku zásadně ovlivnil vznik a rozvoj reklamovaných mechanických poškození. Ke spotřebitelem navrhovanému způsobu vyřízení reklamace nebyly shledány zákonné důvody a reklamace byla opakovaně zamítnuta jako neoprávněná.

Děkujeme za pochopení a omlouváme se za případné vzniklé komplikace.
Shoebox CZ s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.12.2021 18:11, před 3 lety

S ohledem na vyjádření společnosti jsme nuceni stížnost uzavřít bez dosažení dohody.

Rozporovat zamítnutí reklamace je možné např. skrze znalecký posudek.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.