Společnost


HP TRONIC, s.r.o. (dříve DATART INTERNATIONAL,a.s.)

Počet nahlášených stížností:254
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:19
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#5389Rozbitý díl el. struhadla-ulomený zámeček ke struhadla

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 27 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.12.2014, před 10 lety

Danuše Simovová

Znění stížnosti

27.10.2014 jsem zakoupila v prodejně Datart Most,elelktrické struhadlo ES 150 Quick a Fresh chopper, jako dárek k vánocům.
Při použití struhadla asi po 1/2 minutě struhadlo vypadlo.Po umytí všech částí jsme zjistily u zámku struhadla ulomenou pacičku a tím struhadlo nedrží na svém místě.Struhadlo je tak nepoužitelné.
Zámeček je celý z umělé hmoty a myslím si,že i po výměně zámečku se bude porucha opakovat,umělá hmota nevydrží,pacičky jsou příliš malé pro uchycení struhadla a umělá hmota na takový záběr struhadla příliš křehká.
Při reklamaci mi bylo řečeno,že díl musí jít k posouzení,ale i když mi reklamaci uznají výrobek už nechci,nemám v něj důvěru,proto že si myslím,že se to bude opakovat.
Ráda bych věděla jak postupovat,aby mi vrátili peníze.
Děkuji za radu
Danuše Simovová


Produkt

Při použití struhadla asi po 1/2 minutě struhadlo vypadlo.Po umytí všech částí jsme zjistily u zámku struhadla ulomenou pacičku a tím struhadlo nedrží na svém místě.Struhadlo je tak nepoužitelné. Zámeček je celý z umělé hmoty a myslím si,že i po výměně zámečku se bude porucha opakovat,umělá hmota nevydrží,pacičky jsou příliš malé pro uchycení struhadla a umělá hmota na takový záběr struhadla příliš křehká.


Požadované řešení

V přístroj nemám důvěru,protože si myslím,že závada se bude opakovat,proto chci vrátit peníze.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.12.2014 18:54, před 10 lety

Postup je v tomto případě upraven v § 2169 občanského zákoníku. Projevila-li se vada zboží v průběhu šesti měsíců od převzetí věci a spotřebitelka uplatnila reklamaci pro nesplněnou jakost při převzetí, je jejím primárním nárokem v tomto případě právo na výměnu, není-li tento požadavek nepřiměřený. Například pokud je možné věc jednoduše opravit nebo vyměnit nějakou její součást bez zbytečného odkladu, budou mít tyto způsoby vyřízení reklamace přednost. Právo na odstoupení od kupní smlouvy vzniká až v případě, kdy nejsou předchozí řešení možná. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 dnů od jejího uplatnění.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.3.2015 11:53, před 10 lety

Vzhledem k tomu, že společnost DATART INTERNATIONAL,a.s. dosud nevyužila možnosti reakce prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, rozhodli jsme se případy z tohoto důvodu uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.