Počet nahlášených stížností: | 440 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Opakovaný "výpadek" (dlouhodobý) Monster energy originál!!! Již několik měsíců v kuse hlavně, když jsou v akci jedna, dvě krabice za celou dobu na obchodě max., jinak je neobjednáváno, či nedoplňováno! Zaměstnankyně, která vybalovala nápoje (nevím, zda k nim patří) jednou na moje apelováni došla do skladu pro jednu krabici (, která samozřejmě je během pár hodin pryč), od té doby opět nebyly. (2 týdny zpět), poté pár kusů a Nyni opět nic... Pred CCA týdnem mi ta samá zaměstnankyně tvrdila, že je objednané má, doteď nebyly. (Do obchodu chodíme vícekrát denně/každý den.) Nevidím důvod, proč mám neustále jezdit do dalších Billa obchodů po Liberci, kde s tím není nikdy žádný problém, když mám tuto Billu na Rybníčku u baráku. Billa by si měla tento obchod nejspíš nějak hlídat, jelikož zboží, které je v akci logicky půjde na odbyt a i když v akci není by mělo být vždy doplňováno a naskladněno! Pracovala jsem také v obchodním řetězci a musím říci, že když něco náhodou nebylo na skladu, znenalo to výpadek, ne neschopnost zaměstnance, který to má jako svou náplň práce... Nemluvě o tom, že mi jedna z pokladních na můj naštvaný dotaz s klidem odpoví, že mám kontaktovat centrálu, že jim vůbec neposílá zboží. - nevěřím tomu, že u dalších dvou Bill v Liberci problém není a Na Rybníčku jsou nějak znevýhodňováni :-D
Monster energy original
Ideálně mít stále naskladněno, naobjednáno, aby nebyly neustálé "výpadky" a když vidím, že je už tak žádané zboží jako Monster energy ORIGINAL v akci, tak naobjednat, co nejvíce, aby byly na obchodě, jak mají být! Ne pár hodin a další měsíc ne... Popřípadě informovat zaměstnankyně, co mají tvrdit zákazníkům, proč zboží několik týdnů není údajně na skladě...!
|
Tweet |
Byla-li prodejcem učiněna nabídka určitého zboží, ale prodávající slibované zboží vůbec neměl v úmyslu dodat (v odpovídajícím množství a včas) a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho ostatní nabízené zboží nebo služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou dle přílohy č. 1 k zákonu 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Tuto skutečnost si může ověřit příslušný krajský živnostenský úřad. V případě porušení tohoto zákazu hrozí prodávajícímu pokuta. Spotřebitel může podat podnět přímo krajskému živnostenskému úřadu.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.