Počet nahlášených stížností: | 48 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Vymáhají neoprávněný dluh od společnosti Generali pojišťovna. Pojistka byla řádně ukončena ale podle nich prej ne, nedokážou pochopit prostě že to bylo ukončeno. Záležitost je stará víc jak rok, nedá se snema domluvit. Bylo to ukončeno 2 dny po uzavření smlouvy, bylo mě řečeno ze strany pojišťovny vše v pořádku. Bral jsem to jako hotovou věc, pak se ozvali oni ze prej ne.
Vyřešit prosím neoprávněný obohacení
|
Tweet |
Vymáhá-li společnost údajný dluh, musí také prokázat existenci tohoto dluhu. Pokud je spotřebitel přesvědčen, že mu žádný dluh vůči společnosti nevznikl, je vhodné o tomto informovat přímo společnost, jež údajný dluh vymáhá. Neexistuje-li dluh spotřebitele vůči společnosti, není ani společnost, které je pohledávka postoupena, oprávněna údajnou pohledávku vymáhat.
Vymáhá-li společnost tento údajný dluh prostřednictvím inkasní agentury, nemá tato inkasní agentura žádná speciální oprávnění oproti běžnému věřiteli. Aby mohla být nařízena exekuce, musela by společnost nejprve uplatnit svoji pohledávku u soudu.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den, pane Brhlíku,
pohledávku společnosti Generali Česká pojišťovna vůči Vaší osobě s Vámi řešíme od května tohoto roku. Po první výzvě jste dluh odmítl, pro jeho neoprávněnost. Následně jsme Vám zaslali dokumentaci, která dokazuje, že pojistná smlouva nebyla řádně ukončena a zanikla pro neplacení pojistného, v souladu se smluvními podmínkami. Dluh jste uznal a po dohodě v měsíci červnu a červenci částečně zaplatil. Od té doby se s Vámi snažíme domluvit na postupném doplacení dluhu, ale bohužel neúspěšně. Je mojí povinností Vás upozornit, že doba pro mimosoudní vyrovnání je omezená.
S pozdravem
Lukáš Richter
Manažer call centra
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení: