Společnost


Providio d.o.o.

Počet nahlášených stížností:68
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#53902Reklamácia

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 26 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.11.2021, před 3 lety

Štefan Franek

Znění stížnosti

Dobrý deň. 18. 11. mi bola doručená zásielka. Nakoľko som čakal zásielku, v domnení že je to ona, tak som ju prebral. Nie som si vedomí že som objednával od Vašej spoločnosti nejaké sluchátka za 40 eur.
Číslo údajne mojej zákasky je: zásielka číslo 2114800551078
Preto žiadam o vrátenie tovaru.


Požadované řešení

Žiadam o vrátenie tovaru


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.11.2021 13:03, před 3 lety

Kupující je povinen uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednal. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna. Pokud by tomu tak nebylo, jednalo by se o neobjednané plnění. Spotřebitel by v takovém případě mohl žádat po společnosti vydání bezdůvodného obohacení a zároveň by nemusel na své náklady nic společnosti vracet.

Pokud však spotřebitel se společností uzavřel, je zapotřebí nejprve smlouvu ukončit. Jelikož by se jednalo o smlouvu uzavřenou za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dnů ode dne doručení zboží. Pokud spotřebitel využije svého práva a od smlouvy v uvedené lhůtě odstoupí, je společnost povinna vrátit mu zaplacené peněžní prostředky včetně nákladů na dodání nejpozději do 14 dnů od odstoupení. Nesplněním této povinnosti ve stanovené lhůtě se společnost ocitá v prodlení a spotřebitel může požadovat i úroky z prodlení v zákonné výši. Spotřebitelovi doporučujeme, aby si doklady prokazující odstoupení uschoval.

Jelikož je prodávající zahraniční subjekt sídlící ve Slovinsku, má spotřebitel možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiných členských států EU, Norska a Islandu. Více informací o Evropském spotřebitelském centru je možné vyhledat na webových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.2.2022 15:23, před 3 lety

Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.7.2022 14:24, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.