Počet nahlášených stížností: | 787 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 7 |
Dobrý den. Dneska 22.11.21 v 15.24 dělala jsem nákup v Lidlu na ul. Pod nemocnicí 817/41 v Brně a kupovala jenom jedno balení ovesných vloček jemné, cena 12.90kc/ks a slečna na pokladně mi naúčtoval 6 ks. Něvim PROC??? A na účtenku jsem se podívala az doma. Tak že teď nic už neveresim. Jenom jsem moc zklamaná, jo, vím že 65kč není až tak velké peníze, ale nechápu jak místo jednoho balení propiskat šest???? Já myslím že to bylo schválně a ne omyl...
Jenom stížnost, případně vrácení peněz
|
Tweet |
V případě, že je nesprávně naúčtováno zboží a kupující tuto skutečnost může prokázat, je prodejce povinen vrátit peněžní prostředky uhrazené navíc. Pokud tak neučiní, získá majetkový prospěch bez právního důvodu.
Dozor v oblasti správného účtování nákupu provádí Česká obchodní inspekce. V případě opakovaného nesprávného účtování zboží by mohl spotřebitel zvážit podání podnětu správnímu orgánu, který může za zjištěný správní delikt uložit podnikateli pokutu.
Dobrý den paní Kropivnytska, mrzí nás, že Vám byly ve Vašem nákupu chybně namarkovány položky. Doporučujeme Vám se při příští návštěvě dané prodejny obrátit s pokladním dokladem nebo s elektronickou účtenkou z aplikace Lidl Plus na náš personál. Kompetentní osoba, tedy vedoucí nebo jeho zástupce, s Vámi bude danou situaci řešit. Hezký den Lidl Česká republika v.o.s.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.