Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#5391Nedodané zboží Českou poštou do Portugalska

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

25 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.12.2014, před 10 lety

Romana Žďárská

Znění stížnosti

Dne 8.,11. a 16.12.jsem odesílala do Portugalska,okolí Lisabonu do 20 km,Českou poštou 4 balíky,z nichž ani jeden nedošel.Služba byla zaplacena jako doporučená,letecky.Rodina nedostala dárky k Vánocům,vnuk nedostal k narozeninám dárek a potraviny jsou na vyhození.V současné době/sobota 27.12/ ještě nic nemají,já jedu zítra na otevřenou poštu do Liberce do Nisy zjistit,co se dá.Potvrzení o odeslání zásilek mám.Vzhledem k tomu,jak Česká pošta na počátku tohoto roku prezentovala novou perfektní třídičku zásilek v PZE,je s podivem,že má rodina nic nedostala.Na druhou stranu,z Portugalska jsme dárky dostali 4 dny od podání v Lisabonu-kde je tedy chyba?

Děkuji Žďárská


Produkt

první položka,placeno kartou,660,-Kč ,z pošty Chrastava0760 160940 24 283 00,další hodnota 368 ,-Kč číslo RR 252790171CZ,další hodnota 368,-Kč RR340844697CZ


Požadované řešení

kompletní finanční náhrada za služby,které byly uhrazeny České poště/letecky,doporučeně/,náhrada potravin a jak nahradit to,že nedostala rodina dárky?že vnukovi zkazili Vánoce a narozeniny prostě nevím.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.1.2015 13:49, před 10 lety

Odesílatel nebo adresát mohou do šesti měsíců od podání u kterékoliv pošty reklamovat dodání. Na základě reklamace podnik ve spolupráci se zahraničním provozovatelem zjistí, zda a jak byla poštovní zásilka dodána. K reklamaci je nutné doložit podácí stvrzenku.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou. Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.