Společnost


NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.

Počet nahlášených stížností:389
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

90%
10%
Toto skore je založeno na 137 stížnostech.

#53911Vitamín D3

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 dny 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
23.11.2021, před 3 lety

Jana Kladivova

Znění stížnosti

Objednala jsem si vitamín D3 na celý rok za poštovné. PO otevření zásilky na mně kromě složenky vypadly další listy s objednávkou omega 3 a sankce když nebudu platit až několik tisíc lekla jsem se protože společnost nabízela jen D3 vrácení zboží nešlo poslat protože mnělo být odesláno jen v původním obalu což už nemůžu.Přijde mi to že to jsou praktiky s která je mi podivná .Zaplatila jsem ihned poštovné a včera volala na info linku nějaký muž po
mně chtěl jméno telefon email ale řekl mi že to tím končí a nemusím už nic platit ani si nic objednat.Je mi 67 let a nevím si rady prosím vás tímto je to v pořádku a mám už od této firmy pokoj děkuji za vaši odpověd Jana Kladivová


Produkt

D3


Požadované řešení

Informace obchodu že mně už nebudou kontaktovat a vymažou mně i ze své databáze


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.11.2021 11:25, před 3 lety

Od kupní smlouvy uzavřené na dálku (po telefonu, internetu) je možné odstoupit bez udání důvodu do 14 dní od převzetí prvního balíčku, v souladu s § 1829 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník.

Po uplynutí této lhůty je možné dalšímu plnění zamezit výpovědí smlouvy. V případě výpovědi je třeba splnit veškeré smluvní povinnosti až do účinnosti této výpovědi. Jinými slovy, spotřebitelka zboží odebrané před výpovědí smlouvy zaplatí a ponechá si jej. Po výpovědi smlouvy již není povinna jakékoliv zboží odebrat a platit.

Korespondenční adresa uvedená na webových stránkách společnosti: U Smaltovny 625, 370 01 České Budějovice, e-mail info@naturamed.cz.

Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce odstoupení od smlouvy, výpovědi smlouvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči společnosti takové právní jednání účinné.

Spotřebitelka rovněž může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitelka odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitelky nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
25.11.2021 12:01, před 3 lety

Vážená paní Kladivová,

děkujeme Vám za zaslaný podnět. Naše společnost od Vás obdržela 10.11.2021 objednávku produktu Vitamín D3 VitaSolaris a na základě této objednávky byl produkt vyexpedován na Vaši adresu. Součástí zásilky byla také složenka ve výši 49,- Kč na úhradu poštovného a balného a nabídka na výhodná nákup balení produktu OmegaMarine Forte+ a zde mi prosím dovolte zdůraznit, že se jednalo pouze o nabídku. Opravdu záleží na každém, zda nabídky využije či nikoliv. Tedy žádné Vámi zmíněné sankce. Uvádíte, že jste produkt otevřela - v takovém případě již naše společnost neakceptuje jeho vrácení. Rádi bychom Vás informovali, že úhrada 49,- Kč byla připsána na náš bankovní účet a k dnešnímu dni neevidujeme žádnou pohledávku k úhradě. Na závěr mi dovolte Vás ujistit, že zákaznický účet byl zablokován a Vaše osobní údaje byly předány k výmazu.

S pozdravem
NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
25.11.2021 13:26, před 3 lety


Jana Kladivova

Hodnocení:

Komentář: děkuji za rychlé jednání a vstřícnost