Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#53915Stížnost na jednání paní za přepážkou a na způsob vyřízení převzetí zásilky 23.11.2021 v 9 hod, pošta 67574 Březník, č.RR2579037324F

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

48 minut 54 sekund

Detail stížnosti

Publikováno
23.11.2021, před 3 lety

Zdeněk Klusák

Znění stížnosti

Dnes 23.11.2021 - Přišel jsem si vyzvednout zásilku na poštu 67574 Březník, č.RR2579037324F. Předal jsem občanský průkaz, paní mi dala k podpisu lístek, ten jsem podepsal a paní mi vydala obálku. Po převzetí obálky po mne chtěla podepsat prázdný papír s ručně nadepsanými mými iniciálami. Když jsem nechtěl prázdný papír podepsat protože je to pro mne nebezpečné, byla na mne paní nepříjemná a řekla ať obálku vrátím, že ji pošle zpět.
Nakonec jsem pod nátlakem prázdný papír podepsal.

To je něco nového u České pošty že v tomhle případě se musí podepisovat další bianco papír? Žádám aby Česká pošta tento bianco podepsaný papír mi vrátila k likvidaci a prošetřila správnost vyřízení. Ing. Klusák Zdeněk, Březník 260


Produkt

doporučené psaní do vl. rukou 67574 Březník, č.RR2579037324F, 23.11.2021 v 9.00


Požadované řešení

Žádám aby Česká pošta tento bianco podepsaný papír mi vrátila k likvidaci a prošetřila správnost vyřízení, pokud bude stížnost oprávněná aby ČP provedla kroky k tomu aby k takovému jednání a vyřízení nedocházelo a poučila obsluhu jak se má chovat k zákazníkovi


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.11.2021 10:41, před 3 lety

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.