Společnost


Language Education Solutions s.r.o.

Počet nahlášených stížností:14
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#53916Výpověď smlouvy společnosti

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 14 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
23.11.2021, před 3 lety

Martin Čechák

Znění stížnosti

Dobrý den,

navazuji na předcházející stížnosti o nekalých praktikách této firmy. Blíží se mi konec 2 letého kontraktu.

Ve smlouvě jsou uvedeny kontakty na firmu: Veškerá písemná nebo elektronická korespondence musí být zasílána na následující kontaktní údaje Provozovatele: (1) tel.
7. +420 608 727 125; (2) e-mail: info@anglictina.cz, kdy aktuálně telefonický kontakt není platný a na emailu info@anglictina.cz mi nebylo odpovězeno na oficiální žádost o ukončení smlouvy.

Zároveň mi není umožněno se do služby přihlásit, tudíž platím službu, do které mi poskytovatel neumožňuje se přihlásit.

Prosím o informaci, jak tuto službu ukončit. Děkuji za informaci.


Produkt

Neplatné kontaktní údaje na firmu uvedené ve smlouvě, znemožněný přístup do portálu, neobdržel jsem způsob řešení


Požadované řešení

Ukončení smlouvy s potvrzením, že smluvní vztah je ukončen. Zároveň kompenzace, za nemožnost využití zaplacené služby.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.11.2021 11:38, před 3 lety

Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat v souladu s § 583 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.

Úmyslné a systematické uvádění spotřebitelů v omyl ohledně rozhodujících okolnostech během kontraktačního procesu může být vyhodnoceno jako tzv. nekalá obchodní praktika ve smyslu § 4 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.

Od smlouvy o poskytování služeb uzavřené distančním způsobem má spotřebitel možnost odstoupit zásadně ve lhůtě 14 dnů od uzavření smlouvy. Nebyl-li spotřebitel poučen o právu odstoupit od smlouvy v souladu s § 1820 odst. 1 písm. f) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, může spotřebitel od smlouvy odstoupit do jednoho roku a čtrnácti dnů ode dne počátku běhu lhůty pro odstoupení podle 1829 odst. 1 téhož zákona. Jestliže však byl spotřebitel poučen o právu odstoupit od smlouvy v této lhůtě, běží čtrnáctidenní lhůta pro odstoupení ode dne, kdy spotřebitel poučení (dodatečně) obdržel.

Zároveň se domníváme, že v případě, kdy spotřebitel nemůže službu využívat a podnikatel si stále účtuje peníze, nemá k tomu právní důvod. Zadržuje-li podnikatel peněžní prostředky spotřebitele bez právního důvodu, jedná se o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Jestliže společnost nereaguje na uvedených kontaktech, je vhodné, aby spotřebitel zaslal společnosti doporučený dopis. U podání zaslaných poštovními doručovateli existuje fikce doručení - i pokud by společnost odmítla zásilku převzít, výpověď smlouvy by po uplynutí třídenní lhůty (§ 573 občanského zákoníku) byla považována za podanou a měla by tedy začít běžet výpovědní lhůta. Vzhledem k tomu, že spotřebiteli dle jeho vyjádření končí smlouva, domníváme se, že se bojí jejího automatického prodloužení (prolongace). K tomu by nemělo docházet, nicméně je i tak vhodné (z důvodu jistoty) dát podnikateli vědět o tom, že spotřebitel již o službu nemá zájem.

Dopis může být doručen např. do sídla společnosti: Tyršovo nám. 1733, Roztoky 25263.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.1.2022 14:20, před 3 lety

Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.7.2022 14:36, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.