Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:787
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:7
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#53917Mleté maso

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 16 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.11.2021, před 3 lety

Martin Sychra

Znění stížnosti

Mleté maso zapacha a přitom trvanlivost do 27.11. Už po třetí se nám tohle stalo a naposledy jsme zakoupili mleté maso v lidlu.


Požadované řešení

Nic


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.11.2021 12:34, před 3 lety

V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či spotřebitelem očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení.

Pokud by se problém s jakostí masa opakoval, mohl by spotřebitel rovněž zvážit podání podnětu Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti potravin živočišného původu, zda-li v daném případě nedošlo k porušení právních předpisů. Pro zadání podnětu lze použít následující webový odkaz: https://www.svscr.cz/statni-veterinarni-sprava/kontakty/

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
23.11.2021 15:48, před 3 lety

Dobrý den, pane Sychro, mrzí nás Vaše nespokojenost s masem, které jste v naší prodejně zakoupil a že jste si na něm nemohl pochutnat. Za jeho nízkou kvalitu se Vám omlouváme. Doporučujeme Vám v tomto případě zboží ve kterékoliv naší prodejně reklamovat, budou Vám vráceny peníze i bez předložení účtenky, máte-li jej stále k dispozici. Pěkný den Lidl Česká republika v.o.s

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.12.2021 13:57, před 3 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.2.2022 11:26, před 3 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.