Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:645
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#53918Optický internet

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 den 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.11.2021, před 3 lety

Jiří Gunčaga

Znění stížnosti

Dobrý den, již cca měsíc řeším výpadky optického internetu přez WiFi. S technikem jsem několikrát spolupracoval a domluvili jsme se na výměně profi modemů. Zaslal mi tedy kód pro výměně ne pobočce. Na pobočku jsem dorazil do Chomutova a nejdříve mi bylo řečeno, že oni výměnu nedělají. Nakonec jsme se domluvili, že mi ho vymění,ale nedokázali to udělat v systému. Domluvili jsme se na zaslání kurýrem. Dnes mi modem přišel, ale je to bohužel základní model. Volal jsem tedy na info linku a ta mi přislíbila, že mám jít opět na prodejnu kde mi modem vymění. Pro dnešní den jsem byl nucen si vzít dovolenou z důvodu převzetí zásilky. Zajímalo by mě kdo mi bude kompenzovat ztrávený čas kvůli vaší neschopnosti a zároveň finance za převzetí modemu, který stejně musím vrátit.


Požadované řešení

To je na vás


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.11.2021 10:21, před 3 lety

Nebylo-li možné službu využít ve sjednané kvalitě nebo ji bylo možné využít jen částečně, kvůli závadě na straně společnosti, je společnost povinna zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se zákazníkem zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.

Spotřebitel by měl v souladu s § 64 odst. 7 zákona o elektronických komunikacích službu u společnosti reklamovat a žádat nápravu (požadovat přiměřené snížení ceny nebo zajištění služby náhradním způsobem). Způsob uplatnění reklamace za poskytnuté služby, včetně údajů o tom, kde a v jakých lhůtách lze reklamaci uplatnit, je povinnou součástí smlouvy uzavřené mezi zákazníkem a společností.

V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.