Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Včera, 22/11/2021 jsme obdrželi telefonát, že si máme vyzvednout zásilku před dům, ve kterém bydlíme. Když si moje žena během chvíle přišla balík vyzvednout, našla balík(naše sousedka též)přede vchodovými dveřmi a kurýr nikde. Dnes, 23/11/2021 mi měla být doručena zásilka, ale s e-mailovou zprávou jsem byl vyrozuměn, že příjemce nebyl k zastižený. Je to neuvěřitelná lež a paradox, neboť já jsem přes dvacet let invalidní důchodce, který bohužel nevychází z domu (tudíž jsem stále doma) a moje žena je čerstvě po operaci kyčle. Vzhledem k tomu, že nemohu v noci spát, probouzím se ráno poněkud později a můj mobil byl vypnutý. Bohužel jsem neobdržel žádnou e-mailovou zprávu o doručení zásilky kurýrem PPL, jak je ostatně zvykem a rovněž tak se kurýr nenamáhal zazvonit a zjistit, zda je příjemce zásilky schopen ji převzít. Na moji e-mailovou stížnost jsem byl e-mailovou zprávou vyrozuměn, že si mohu zásilku osobně převzít v obchodu s tabákem na ul.Horové, Brno-Žabovřesky. Vůbec nebyl brán zřetel na můj zdravotní stav a roněž na skutečnost, že jsem zaplatil za doručení 99,- Kč. Mám zato, že si zasloužím adekvátní reakci s doručením zásilky do vlastních rukou v nejbližší možné lhůtě! Děkuji za pochopení!
Už jsem tak učinil výše.
Vyzvednutí zásilky kurýrem z obchodu Tabák na ul.Horové v Brně-Žabovřeskách a doručení zásilky do mých rukou zítra, t.j. 24/11/2021. Jakým způsobem bude vyřešen tento přestupek s kurýrem, je čistě na vás.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.