Počet nahlášených stížností: | 53 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Od 1.8.2019 odebíráme od společnosti Zelená elektřina energie, doposud jsme nedostali žádné vyúčtování.
K Zelené elektřině jsme se dostali přes Stabil Energy k této společnosti jsme se dostali přes aukci a přes D-test jsem řešili stejný problém.
Dodávka zemního plynu a elektřiny
Vyúčtování
|
Tweet |
Pokud spotřebiteli nebylo dodáno vyúčtování za vyúčtovací období, měl by spotřebitel uplatnit reklamaci. V takovém případě je společnost povinna reklamaci vyřídit a písemně informovat spotřebitele o vyřízení reklamace do 15 kalendářních dnů ode dne doručení reklamace.
Za nedodržení lhůty pro vyřízení reklamace vyúčtování dodávky plynu náleží spotřebiteli náhrada ve výši 750 Kč za každý den prodlení, nejvýše však 7 500 Kč a za nedodržení lhůty pro vyřízení reklamace vyúčtování elektřiny ve výši 600 Kč za každý den prodlení, nejvýše však 24 000 Kč.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má možnost obrátit se na Energetický regulační úřad, který rozhoduje spory mezi zákazníkem a obchodníky o splnění povinností ze smluv, jejichž předmětem je dodávka nebo distribuce elektřiny, plynu nebo tepelné energie. (více informací je možné vyhledat na webové adrese www.eru.cz/cs/informacni-centrum).
Naše společnost nechá tuto stížnost prověřit a v případě nevystavení vyúčtování bude provedena náprava.
Děkujeme společnosti za součinnost. Stížnost nyní přeřazujeme na spotřebitele, aby měl možnost případné smírné řešení sporu potvrdit a stížnost v takovém případě uzavřít.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.