Společnost


Mediashop Holding GmbH

Počet nahlášených stížností:11
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#53925Nerealizovaná slíbená výměna výrobku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 25 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.11.2021, před 3 lety

Martin Lebeda

Znění stížnosti

Dne 14.10.2021 jsem si koupil výrobek Dreamoling Leg Pillow 1+1 v hodnotě 899 Kč.Zjistil jsem,že mi nevyhovuje a požádal jsem o jeho výměnu za rychlovarnou konvici BLACK ROSE AQUA 1,7l v ceně 799 Kč.Dostal jsem odpověď,že je bezproblémové.Stačí pouze poslat původní výrobek zpět na uvedenou adresu což jsem provedl a 4.11.2021 mi přišlo emailem z Mediashopu potvrzení,že výrobek obdrželi a do 14.ti dní mi pošlou požadovanou konvici.Dnes je již 23.11.2021 a nic se neděje.Přečetl jsem si recenze tohoto obchodu a je mi z toho jasné,že již k žádná výměně nedojde a peníze zpět již nikdy neuvidím.Je to otřesná firma,která má ještě tu drzost si dělat reklamu v televizi.Veškerou konverzaci jsem prováděl přes Zákaznickou linku (paní Marketa Henstova).Kdo se bude chtít zbavit zbytečných peněz,tak ať k této firmě jde něco KOUPIT,protože ty prachy ani žádaný výrobek již neuvidí.Naopak kdo chce ušetřit,tak ať se této firmě VELKÝM obloukem VYHNE.Je to typická ukázka,jak by NEMĚLA VYPADAT a fungovat solidní firma.


Produkt

výrobek Dramolina Leg Pillow 1+1


Požadované řešení

Pro mě bylo ideální a stačilo by mi,kdyby Medioshop aspoň dodržel to co mi slíbil a zrealizovali uvedenou slíbenou výměnu.V současnosti nemám ani peníze,které jsem zaplatil do uvedeného výrobku (899 Kč)a ani žádný výrobek.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.11.2021 10:40, před 3 lety

Pokud spotřebitel uhradil kupní cenu zboží, prodávající má povinnost zboží dodat. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen plnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (nejlépe doporučený dopis). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky v přiměřené době po odstoupení, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a zákona č. 99/1963 Sb., občanský soudní řád. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobnívýzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva. Zároveň spotřebitel může žádat zákonný úrok z prodlení [viz § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.)].

Platil-li spotřebitel při nákupu přes internet platební kartou a obchodník nedodá objednané zboží, může spotřebitel využít bankovní nástroj zvaný zpětná platba (chargeback). S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. V případě problému by měl spotřebitel co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.2.2022 11:25, před 3 lety

Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.7.2022 14:41, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.