Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:787
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:7
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#53929Delikatesní slanina

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 16 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.11.2021, před 3 lety

Antonie Kozubíková

Znění stížnosti

Dnes 23.11.2021 jsme zakoupili balení delikatesní slaniny uzené krájené, značky Dulano. Po rozbalení byl citit velmi silný chemický zápach, připomínající desinfekci s vonnou složkou. Pokoušela jsem se napsat upozornění přímo Lidlu, ale ani na fb ani na jejich stránkách jsem žádný kontaktní formulář nenašla a infolinka je v tuto hodinu mimo provoz. Volím proto tento způsob. Zapach vznikl patrně kontaminací před zabalením. Jen doufám, že se někdo nepokoušel takto ošetřit závadný výrobek.


Produkt

Dulano delikatesní slanina uzená krájená, země původu Německo


Požadované řešení

Ještě se pokusím kontaktovat infolinku v úředních hodinách, ale asi by bylo dobře, kdyby Lidl kontaktoval výrobce, protože zápach je opravdu velmi silný. Reklamace se nám z důvodu vzdálenosti prodejny a ceně výrobku nevyplatí.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.11.2021 09:17, před 3 lety

V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či spotřebitelem očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení.

Pokud by se problém s jakostí masa opakoval, mohl by spotřebitel rovněž zvážit podání podnětu Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti potravin živočišného původu, zda-li v daném případě nedošlo k porušení právních předpisů. Pro zadání podnětu lze použít následující webový odkaz: https://www.svscr.cz/statni-veterinarni-sprava/kontakty/

Vaše stížnost bude předána společnosti k vyjádření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
25.11.2021 13:38, před 3 lety

Dobrý den, paní Kozubíková, mrzí nás Vaše nespokojenost výrobkem, který jste v naší prodejně zakoupila a že jste si na něm nemohla pochutnat. Za jeho nízkou kvalitu se Vám omlouváme. Doporučujeme Vám v tomto případě zboží ve kterékoliv naší prodejně reklamovat, budou Vám vráceny peníze i bez předložení účtenky, máte-li jej stále k dispozici, nebo zaslat upozornění na e-mail hotline@lidl.cz. Přejeme Vám příjemný den Lidl Česká republika v.o.s.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.12.2021 14:04, před 3 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.2.2022 09:41, před 3 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.