Počet nahlášených stížností: | 787 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 7 |
Dnes 23.11.2021 jsme zakoupili balení delikatesní slaniny uzené krájené, značky Dulano. Po rozbalení byl citit velmi silný chemický zápach, připomínající desinfekci s vonnou složkou. Pokoušela jsem se napsat upozornění přímo Lidlu, ale ani na fb ani na jejich stránkách jsem žádný kontaktní formulář nenašla a infolinka je v tuto hodinu mimo provoz. Volím proto tento způsob. Zapach vznikl patrně kontaminací před zabalením. Jen doufám, že se někdo nepokoušel takto ošetřit závadný výrobek.
Dulano delikatesní slanina uzená krájená, země původu Německo
Ještě se pokusím kontaktovat infolinku v úředních hodinách, ale asi by bylo dobře, kdyby Lidl kontaktoval výrobce, protože zápach je opravdu velmi silný. Reklamace se nám z důvodu vzdálenosti prodejny a ceně výrobku nevyplatí.
|
Tweet |
V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či spotřebitelem očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení.
Pokud by se problém s jakostí masa opakoval, mohl by spotřebitel rovněž zvážit podání podnětu Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti potravin živočišného původu, zda-li v daném případě nedošlo k porušení právních předpisů. Pro zadání podnětu lze použít následující webový odkaz: https://www.svscr.cz/statni-veterinarni-sprava/kontakty/
Vaše stížnost bude předána společnosti k vyjádření.
Dobrý den, paní Kozubíková, mrzí nás Vaše nespokojenost výrobkem, který jste v naší prodejně zakoupila a že jste si na něm nemohla pochutnat. Za jeho nízkou kvalitu se Vám omlouváme. Doporučujeme Vám v tomto případě zboží ve kterékoliv naší prodejně reklamovat, budou Vám vráceny peníze i bez předložení účtenky, máte-li jej stále k dispozici, nebo zaslat upozornění na e-mail hotline@lidl.cz. Přejeme Vám příjemný den Lidl Česká republika v.o.s.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.