Počet nahlášených stížností: | 820 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den !
Před nedávnem mne vaše firma kontaktovala a následně mne poslala holící strojek , který jsem zaplatil . Za měsíc mne však přišla další zásilka náhradních břitů které jsem si však neobjednal.
Včas jsem tuto zásilku nezaplatil a přišlo upozornění a penále 60kč
Vše mám zaplaceno a NEPŘEJI SI BEZ UPOZORNĚNÍ ZASÍLAT DALŠÍ HOLÍCÍ STROJKY . Moc díky za vyřízení
Karel Hruboš
Neobjednané břity ale zaslané na strojek MATRIX3 12 kusů
Prosím neposílejte mi bez objednání další holící strojky nebo náhradní hlavice
|
Tweet |
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti se jedná o tzv. předplatné. Je-li si spotřebitel jistý, že v hovoru zaznělo pouze, že si objednává jeden konkrétní výrobek za stanovenou cenu poštovného, jednalo by se o nevyžádané plnění. Dodal-li podnikatel spotřebiteli něco bez objednávky a ujal-li se spotřebitel držby, hledí se na spotřebitele jako na poctivého držitele. Spotřebitel nemusí na své náklady podnikateli nic vracet, ani ho o tom vyrozumět.
Pokud by společnost uplatňovala pohledávku u soudu, musela by prokázat, že mezi subjekty bylo sjednáno, jaké zboží a za jakou cenu bude pravidelně dodáváno. Pokud si však spotřebitel není jistý obsahem hovoru, doporučujeme z důvodu předběžné opatrnosti částku uhradit a zaslat společnosti doporučeně oznámení o tom, že si nepřeje zasílat žádné další zásilky na adresu P.O. Boxu. Zásilku je žádoucí zaslat s dodejkou a uschovat si kopii.
Společnost se nám bohužel nepodařilo kontaktovat. Stížnost jsme z tohoto důvodu nuceni uzavřít. Má-li spotřebitel další otázky týkající se doporučení vhodného postupu, může kontaktovat naši poradenskou linku na telefonním čísle 299 149 009.