Společnost


Westerfield Int. AG

Počet nahlášených stížností:820
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#5393Neobjednané zaslání náhradních břitů

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

16 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.12.2014, před 10 lety

Karel Hruboš

Znění stížnosti

Dobrý den !
Před nedávnem mne vaše firma kontaktovala a následně mne poslala holící strojek , který jsem zaplatil . Za měsíc mne však přišla další zásilka náhradních břitů které jsem si však neobjednal.
Včas jsem tuto zásilku nezaplatil a přišlo upozornění a penále 60kč
Vše mám zaplaceno a NEPŘEJI SI BEZ UPOZORNĚNÍ ZASÍLAT DALŠÍ HOLÍCÍ STROJKY . Moc díky za vyřízení

Karel Hruboš


Produkt

Neobjednané břity ale zaslané na strojek MATRIX3 12 kusů


Požadované řešení

Prosím neposílejte mi bez objednání další holící strojky nebo náhradní hlavice


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.1.2015 15:28, před 10 lety

Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti se jedná o tzv. předplatné. Je-li si spotřebitel jistý, že v hovoru zaznělo pouze, že si objednává jeden konkrétní výrobek za stanovenou cenu poštovného, jednalo by se o nevyžádané plnění. Dodal-li podnikatel spotřebiteli něco bez objednávky a ujal-li se spotřebitel držby, hledí se na spotřebitele jako na poctivého držitele. Spotřebitel nemusí na své náklady podnikateli nic vracet, ani ho o tom vyrozumět.

Pokud by společnost uplatňovala pohledávku u soudu, musela by prokázat, že mezi subjekty bylo sjednáno, jaké zboží a za jakou cenu bude pravidelně dodáváno. Pokud si však spotřebitel není jistý obsahem hovoru, doporučujeme z důvodu předběžné opatrnosti částku uhradit a zaslat společnosti doporučeně oznámení o tom, že si nepřeje zasílat žádné další zásilky na adresu P.O. Boxu. Zásilku je žádoucí zaslat s dodejkou a uschovat si kopii.

Společnost se nám bohužel nepodařilo kontaktovat. Stížnost jsme z tohoto důvodu nuceni uzavřít. Má-li spotřebitel další otázky týkající se doporučení vhodného postupu, může kontaktovat naši poradenskou linku na telefonním čísle 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.