Počet nahlášených stížností: | 78 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 6 |
Objednávám často, snad ani jedna objednávka nebyla v pořádku, dnes jsem si objednal kyblík bramborových lupínku, a twister s menu. Místo lupínku mi dali hranolky, a Colu v plechu asi vychlastal kurýr po cestě, a neřekl mi to. Předminulá objednávka za 900 kč, kurýr nám dal půlku!! toho, co bylo objednáno, musel jsem mu volat, aby se vrátil a dodal zbytek, přičemž mi řekla, že bude zpět za minutku, a volala po půl hodině.
KFC Třebíč
Stačilo by se pořádně podívat, co jsem si objednal, dát to do tý kabele, zkontrolovat, jestli je to v cajku, a odeslat. Nechápu, co je težkýho na tom, pořádně se podívat na lístek, a dát přesně ty věci, co na něm jsou do tý tašky. Přijde mi, že v KFC neumí asi číst.
|
Tweet |
Pokud zboží nebylo dodáno v odpovídajícím množství, může spotřebitel uplatnit u prodávajícího práva z vadného plnění. Spotřebitel má v tomto případě nárok na dodání chybějící věci. Není-li možné chybějící věc dodat, lze odstoupit od smlouvy jen ohledně této nedodané části zboží a požadovat vrácení peněžních prostředků.
Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na lhůtě delší.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.
Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.