Počet nahlášených stížností: | 214 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Zboží dodáno sice v krabici, ale nevypadá to na krabici "původní", koupila jsem totiž už jednu, od jiné firmy, a ta byla zabalená úplně jinak. Chybí český návod , telefonní kontakt na firmu nelze nikde dohledat...Po přečtení všech stížností se obávám, že pokud pošlu zboží zpět, nebudou mi vráceny peníze...
Vzhledem k tomu, že český návod na sestavení chybí, nemohu ani vyzkoušet, zda pilka funguje...
Moje objednávka má číslo 15478, z 21.11.21.
Hrnčířová
Prosím tedy o zaslání českého návodu a eventuelně i původního obalu.
Děkuji - Hrnčířová
|
Tweet |
Prodávající je mimo jiné povinen řádně informovat spotřebitele o vlastnostech prodávaného zboží a o způsobu jeho použití. Jestliže je to potřebné s ohledem na povahu zboží, způsob a dobu jeho užívání, je prodávající povinen zajistit, aby tyto informace byly obsaženy v přiloženém písemném návodu v českém jazyce a aby byly srozumitelné. Této povinnosti se nemůže prodávající zprostit poukazem na skutečnost, že mu potřebné nebo správné informace neposkytl výrobce, dovozce nebo dodavatel. Tyto povinnosti se však nevztahují na případy, kdy se jedná o zřejmé nebo obecně známé skutečnosti.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den,
návod s instruktážním videem vám byl zaslán na email. Prosíme o kontrolu. Děkujeme
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.