Společnost


E-ENTERPRISE s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#53934Neuznaná reklamace obuvi

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 25 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.11.2021, před 3 lety

Aneta Nemášová

Znění stížnosti

6.9.2021 jsem koupila přes internet na stránce Looke.cz boty. 19.10.2021 jsem je už reklamovala při vzniku vady - sesunutá stélka + sedřená podešev - PO 14 DNECH NOŠENÍ! Boty mi byly vráceny cca 15.11.s tím, že reklamace je zamítnuta, ale stélku mi vyměnili. Volala jsem na jimi uvedené tel. číslo a ptala se co ta podešev - bylo mi paní neurvale sděleno, že jsem žádnou podešev nereklamovala - vše ale bylo uvedeno v reklamačním protokolu. Napsala jsem tedy mail, že s vyřízením reklamace nesouhlasím. Byl mi zaslán velmi neodborný protokol o tom, že je to běžné opotřebení i přes to, že na svých stránkách píšou o kvalitní a odolné podešvi. Opět jsem nesouhlasila s vyřízením a požadovala znalecký posudek na základě, kterého mi reklamaci zamítli - bohužel mi bylo sděleno, že jejich rozhodnutí je konečné a žádný posudek mi zasílat nemusí. Opět mi bylo zasláno jakési vyjádření o případném soudním sporu. Podotýkám, že ani jedno vyjádření není ani podepsáno čitelným podpisem, takže ani nevím, kdo ho psal a nemohu onu osobu kontaktovat. Ještě bych chtěla říct, že boty nyní nenosím z důvodu neprohloubení vady na podešvi.


Produkt

boty Nancey, vel.41, zn.Looke


Požadované řešení

Chtěla bych vrátit peníze, protože kvalita podešve neodpovídá tomu, co uvádí na svých stránkách.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.11.2021 10:01, před 3 lety

Pokud bylo zboží reklamováno v prvních 6 měsících od jeho převzetí, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná už při koupi. V případě soudního sporu by musel prodávající prokázat, že věc v době převzetí vadná nebyla.

Pokud prodávající reklamaci zamítá, má povinnost zamítnutí reklamace řádně odůvodnit. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí. Vzhledem k síle zákonné domněnky, uvedené v předchozím odstavci, nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, je nutné zamítnutí přesvědčivě zdůvodnit (nejlépe odborným posudkem). Není-li zamítnutí reklamace řádně zdůvodněno a uplynula-li 30 denní lhůta pro vyřízení reklamace, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit, neboť jeho reklamace nebyla vyřízena včas (dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele). Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/nejcastejsi-problemy/zamitl-vam-prodejce-reklamaci-zbozi-prevzateho-pred-mene-nez-6-mesici/25.

Nebude-li možné urovnat spor smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.2.2022 15:37, před 3 lety

Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.7.2022 15:00, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.