Společnost


Megahračky s.r.o.

Počet nahlášených stížností:20
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#53938Nevráceny náklady na reklamované zasláni hračky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 25 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
24.11.2021, před 3 lety

Katerina Gerbenzon

Znění stížnosti

Zakoupena hracka "tajemstvi elektroniky - radio FM, 80 experimentu" - prosinec 2020. Hracka po tydnu prestala fungovat. Hracka byla reklamovana z duvodu nefunkcnosti nekterych soucastek - zaslano zpet dodavateli magahracky leden 2021. Dodavatel zaslal novou hracku. Dosud nebyla vracena platba za dopravu ve vysi 119 Kc.
Komunikace s p. M. P. M.se pri telefonicke komunikaci chova arogantne.


Produkt

Hracka "tajemstvi elektroniky - radio FM, 80 experimentu". https://www.megahracky.cz/tajemstvi-elektroniky-radio-80-experimentu-na-baterie


Požadované řešení

Zaslani platby za dopravu reklamovane hracky ve vysi 119 kc.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.11.2021 10:42, před 3 lety

V případě uznané reklamace lze poštovné oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací za předpokladu, že byl zvolen přiměřený, resp. nejlevnější způsob dopravy.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.2.2022 16:22, před 3 lety

Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.7.2022 15:07, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.