Počet nahlášených stížností: | 168 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Koupila jsem na webu e-shop Winscroll taneční podložku pro dceru. Před nákupem jsem důkladně přečetla podmínky případné reklamaci nebo výměny. zboží jsem dostala v čas. Po rozbalení jsem zjistila že není funkční. Když jsem se obrátila z tím že chci vyměnit, byl mí zaslaný email že zboří mam zaslat na sklad na Slovinsku. Po zjištění kolik by mě stalo poštovné, byla jsem nepříjemně přikvapena 600-800 kč. Komunikace emailová je naprosto k ničemu. Na mojí dotazy odpovídají stejně. Zboží nám musíte zaslat zpět v originál krabici. V případě kdyby originál krabice byla poškozena , reklamace nebude uznaná. Nikdy se mě neptaly na produkt, v komunikaci celou dobu klály důraz na originál balení. Dle mého názoru je to podvodní firma. A rozhodně nedoporučuji
taneční podložka
okamžitě vracení peněz na účet
|
Tweet |
Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají od věci očekávat, je věc vadná. Má-li věc vady, může spotřebitel požadovat dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků.
K poštovnému a balnému dodáváme, že je obecně povinností spotřebitele zboží dodat k reklamaci na vlastní náklady, nicméně v případě uznání reklamace má spotřebitel právo požadovat náklady účelně vyložené k uplatnění reklamace.
Prodejce není oprávněn jakkoli omezovat právo spotřebitele věc reklamovat (zboží v originálním, nepoškozeném obalu) a klást podmínky, které zákon nevyžaduje. K takovýmto požadavkům např. v reklamačním řádu nebo smluvních podmínkách se nepřihlíží.
Jelikož je prodávající zahraniční subjekt sídlící ve Slovinsku, má spotřebitel možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiných členských států EU, Norska a Islandu. Více informací o Evropském spotřebitelském centru je možné vyhledat na webových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/.
Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.