Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Německý kolega mi odesílal dopis 2.11.2021, na vyměňovací poště Praha 120 (PSČ 22000)byl od 4.11.2021 a kdybych se po 14 dnech neozval (info@cpost.cz), tak tam leží dodnes. Dne 22.11.2021 byla zásilka uložena na poště 613 00 Brno. Vzhledem k tomu, že ji nemohu přes týden vyzvednout (pracuji v Praze)a víkendová možnost vyzvednout u této pošty není, jsem telefonicky na poště 613 00 provedl změnu ukládací pošty na Praha 51(změna doručení online nebyla možná, jak mi to hlásilo). Ve sledování zásilky se objevilo (postaonline track trace)22.11. "Odeslání zásilky na jinou poštu/Balíkovnu" a o den později "Odeslání zásilky do země původu". To opravdu zůstává rozum stát. Dnes jsem si ověřoval na poště 613 00 a i paní vedoucí potvrdila, že to odešlo se zelenou nálepkou změny ukládací pošty na pobočku Praha 51 s PSČ 150 01, ale vůbec netuší, jak se to ocitlo zase na poště Praha 120 (220 00) k odeslání zpět do Německa ("strčili do jiného pytle?"). jedním slovem KATASTROFA jak Čes. pošta funguje (resp. nefunguje). Z Bavorska to za 22 dnů nedojde a vrací se to zpět.......
doporučený dopis z Německa
Hlavně zplatit opětovné poštovné z Německa, protože chyba je na straně Pošty a další kompenzaci za nedoručení.
|
Tweet |
Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.