Společnost


HS plus d.o.o.

Počet nahlášených stížností:718
Z toho za letošní rok:4
Stále v řešení:16
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

60%
40%
Toto skore je založeno na 15 stížnostech.

#53951Špatná velikost

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 24 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.11.2021, před 3 lety

Martina Čejková

Znění stížnosti

Potřebovala bych vymenit že velikost L je malé potřebovala bych XXL.


Produkt

Zahřívací vesta, výrobní číslo:Gb-t2662-2009, číslo modelu: 175/88A, značka: FLAMEL


Požadované řešení

Chtěla bych vymenit zboží


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.11.2021 09:12, před 3 lety

V první řadě chceme spotřebitele upozornit, že služba VašeStížnosti.cz slouží ke zprostředkování řešení sporů mezi spotřebitelem a podnikatelem. Jakožto zprostředkovatel této komunikace nemůžeme vyměňovat zboží, neboť nejsme prodávajícím. Doporučujeme proto kontaktovat také přímo prodávajícího, neboť tato služba je založena na dobrovolnosti a nemůžeme podnikatele nutit k účasti na řešení sporu. Prodávajícího nicméně o existující stížnosti budeme informovat.

Jestliže zboží neodpovídá objednávce (velikost, kvalita apod.) je možné jej reklamovat. U těchto reklamací je zpravidla snadné prokázat, že zboží není v souladu s objednávkou, a tak by u jiné velikosti neměly vzniknout pochybnosti o chybě prodávajícího. V návaznosti na to musí prodávající vyřídit reklamaci ve 30denní lhůtě.

"Vyřídit reklamaci" v sobě zahrnuje i umožnění, aby spotřebitel mohl s reklamovanou věcí disponovat. To znamená, že v (obvykle) 30denní lhůtě by mělo být nejen rozhodnuto o reklamaci (zamítnuta nebo přijata), ale v této lhůtě by měla být reklamovaná věc také:
- buď připravena k vyzvednutí v rámci pracovní doby prodávajícího (o možnosti vyzvednutí však musí prodávající spotřebitele prokazatelně informovat),
- anebo doručena spotřebiteli v poslední den lhůty k vyřízení reklamace do místa jeho bydliště, pokud bylo mezi stranami smluveno, že prodávající věc spotřebiteli doručí.

Tyto závěry vyplývají jednak ze smyslu a účelu zákona, jednak např. z rozhodnutí Obvodního soudu pro Prahu 10, č. j. 34 C 109/2017-32.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem ve Slovinsku), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz , které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: esc@coi.cz
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.2.2022 11:07, před 3 lety

Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.7.2022 15:22, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.