Společnost


Westerfield Int. AG

Počet nahlášených stížností:820
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#53954Podvodná praktika s vymáhaním uhrady

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 24 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.11.2021, před 3 lety

Palo Gašperík

Znění stížnosti

Telefonická pracovníčka firmy kontaktuje zákazníka, konštatuje nezávazný rozhovor a ubezpečuje zákazníka o tom, že po zaslatí promočného balíčka zákazník nie je povinný NIČ uhrádzať . Pracovníčka uvádza , že do 14 dní je možné vypovedať akýkolvek ďalší odber produktov . V telefone pracovníčka ani raz nepoužije pojem zmluva alebo viazanosť týmto telfon rozhovorom .
Po čase firma mylano/ch resp. mylano/cz začne zákazníkovi doručovať balíčky s produktom obsahujuci farmaceutický preparát .
Zákazník zásielku nepreberá .
Zákazník na mailovú adresu do 14 dní od telef.rozhovoru s pracovníčkou firmy písomne odmieta ďalšie odbery . /k nahliadnutiu/ .
Po čase zákazníkovi prichádza list s "kvázi"fakturou .Na fakture nie sú náležitosti, ktoré faktura má mať . Chýba tam, v akej mene /CZK , EU , USD ?/ treba sumu uhradiť . na fakture nie je razítko , ani číslo zmluvy .
Je tam formulácia s vydieračským textom že každý deň po splatnosti dlžnej čiastky vzniká našej spoločnosti nárok na uroky z omeškania podla platného právneho predpisu /predpis nie je citovaný v zmysle paragrafového znenia / na uhradu ďalších poplatkov plynucich z prípadného vymáhania a monitorovania pohladávky .

Zákaznícky servis tejto spoločnosti : 02 20812 590
On line zákaznícky servis
www.helpstander.eu
adresa : P.0 BOX 18 12000 Praha 2 Česká repúublika


Požadované řešení

Vhodné oznámenie orgánom činným v trestnom konanní za nekalú obchodnú praktiku .


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.11.2021 08:43, před 3 lety

Společnost Westerfield Int. AG od srpna 2017 využívá pro prodej rovněž společnost Mylando AG, CH-130.3.016.592-8, se sídlem Staldenbachstrasse 30, 8808 Pfäffikon SZ, Švýcarsko. Společnost Mylando AG sice uvádí následující adresu: Mylando AG, PO Box 66, 1620 AB Hoorn, Nizozemsko, ovšem požadavek po spotřebitelích, aby doručovali do ciziny, je nepřiměřený. Odstoupení od smlouvy (popřípadě výpověď smlouvy) může spotřebitel zaslat doporučeně s dodejkou na adresu Mylando AG / Westerfield Int. AG., P.O.Box 18, Praha 2, 120 00.

Spotřebitel má právo od smlouvy sjednané na dálku (typicky přes internet či po telefonu) odstoupit bez udání důvodu, a to nejpozději ve lhůtě 14 dnů od převzetí zboží. Pokud však spotřebitel o tomto svém právu nebyl poučen nebo neobdržel-li formulář pro odstoupení od smlouvy, může od smlouvy odstoupit do jednoho roku a čtrnácti dní od uzavření smlouvy.

Není-li již možné od smlouvy odstoupit, je nutné smlouvu vypovědět. Doporučujeme spotřebiteli kontaktovat společnost Westerfield Int. AG, nejlépe doporučeně s dodejkou na výše uvedené adrese a smlouvu vypovědět.

Je taktéž vhodné zaslat žádost o odstranění osobních údajů z databáze, aby spotřebitel nemohl být v budoucnu kontaktován ze strany společnosti s dalšími nabídkami. Spotřebitel může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.2.2022 11:01, před 3 lety

Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.7.2022 15:29, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.