Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Vkládám korespondenci s výrobcem i prodejcem. To mám jet z Mostu do Chocně kde je servis kvůli dobropisu ? Odšťavňovač jsem zkusila 2x ,pokud přístroj pošlu může dojít k poškození!
Vážená paní Žitná,
omlouváme se za komplikace se zbožím zakoupeném v našem obchodě.
Aby jste mohla odstoupit od kupní smlouvy při používaném zboží je zapotřebí na dané zboží mít vystavený dobropis. Dobropis Vám vystaví servis při uznání reklamace na neopravitelnost daného zboží.
Zde je třeba dát přístroj do reklamace, nehledě na to, co Vám servisní technik sdělil.
Doporučujeme uplatnit reklamaci.
S přátelským pozdravem,
L.P.
reklamační oddělení MALL.CZ
http://www.mall.cz
lenka Žitná
Dokládám korespondenci s Vaším servisním technikem z ELKO Valenta :
Dobrý den, na vánoce 2013 jsem dostala odšťavňovač CONCEPT LO 7040. Rodina mi ho vybrala podle doporučení na Vašem webu, kde inzerujete že odšťavňuje veškeré ovoce ! A byl objednán přes Internet Mall,a.s. na dobírku. Ale bohužel, zkoušela jsem různé ovoce, a hlavně ho potřebuji na drobné ovoce, rybíz a angrešt. Sítko se ucpalo již po prvních otáčkách a také se neustále ucpáva otvor na odchod odšťavené dužiny! A abych po třech lžících ovoce přístroj rozebírala a umývala, navíc se těžko rozebírá, tak takhle si to nepředstavuji. Zkoušela jsem před nedávnem rozmrzlé drobné ovoce které bylo měkké ale dopadlo to stejně ! Proto bych chtěla vědět jak a kam ho mám i s dárkem vrátit .
Číslo objednávky 82250681
Číslo faktury 5008253460 objednatel Jakub Žitný
Děkuji za odpověď Lenka Žitná
ODPOVĚĎ :
Dobrý den paní Žitná,
z vlastních zkušeností vím , že při zpracování drobného ovoce jako je rybíz angrešt apod, jsem musel odpadu trochu pomoci, bylo tak „vyždímaný“ až suchý.Spotřebič funguje správně, není tedy důvod k reklamaci.
S pozdravem
P. A.
Hlavní servisní technik
Jindřich Valenta - ELKO Valenta
Vysokomýtská 1800
565 01 Choceň
tel.:465 471 433465 471 433
fax.:465 473 304
servis@elkovalenta.cz
Požadované řešení
Spotřebič chci poslat zpět a požaduji vrácení peněz , 4 839,- Kč není zrovna malá částka! Děkuji za odpověď Lenka Žitná
Požaduji vrácení peněz.
|
Tweet |
Domnívá-li se spotřebitelka, že je zboží vadné, je nutné uplatnit reklamaci u prodávajícího. Práva z odpovědnosti za vady se uplatňují u prodávajícího, u kterého věc byla koupena. Je-li však v záručním listě uveden jiný podnikatel určený k opravě, který je v místě prodávajícího nebo v místě pro kupujícího bližším, uplatní kupující právo na opravu u podnikatele určeného k provedení záruční opravy. Reklamaci je nutné uplatnit v souladu s reklamačním řádem prodávajícího.
Odpovědný subjekt na základě uplatněné reklamace rozhodne o její oprávněnosti. Uzná-li, že se jedná o vadu odstranitelnou, spotřebitelka má právo na její odstranění. Není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné, může kupující požadovat výměnu věci, nebo týká-li se vada jen součásti věci, výměnu součásti. Není-li takový postup možný, může kupující žádat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. Jde-li o vadu, kterou nelze odstranit a která brání tomu, aby věc mohla být řádně užívána jako věc bez vady, má kupující právo na výměnu věci nebo má právo od smlouvy odstoupit.
Pokud vzniknou spotřebitelce s uplatněním reklamace náklady, má v případě oprávněné reklamace právo na jejich úhradu. Náklady je nutné brát jako nejnižší nutné náklady, např. zaslání výrobku k posouzení poštou.
Vážená paní Žitná,
je nám líto, ale po takto dlouhé době není odstoupení od kupní smlouvy možné. Prosíme o standardní uplatnění reklamace buď přes servisní středisko, nebo přes náš obchod. Veškeré informace, jak postupovat, Vám již kolegové zaslali emailem.
Děkujeme za pochopení.
Ivana
Mall.cz
Byla jsem na České obchodní inspekci, reklamace zboží se uplatňuje u prodejce. Nejbližší pobočka Mall , je v Ústí nad Labem. V dohledné době tam výrobek odvezu. Výsledek reklamace dám vědět. Lenka Žitná
Spotřebitelka se dále vyjádřila: Po dohodě s prodejnou Mall v Ústí nad Labem jsme jim přístroj osobně dovezli 20.2.2015.Bylo jasně řečeno že stroj použiváme jen na drobné ovoce. Poslali ho do servisu ELKO Valenta na posouzení. 2.3. 2015 se nám stroj vrátil s tím že funguje ! Ale na to co potřebujeme a co doporučují v návodu nefunguje !
Jestliže byla tedy reklamace prodávajícím zamítnuta a spotřebitel se zamítnutím nesouhlasí a domnívá se, že věc nevyhovuje určenému účelu, doporučujeme konzultovat záležitost se soudním znalcem. Seznam znalců je k dispozici na www.dtest.cz/soudni-znalci nebo na www.justice.cz, kde si spotřebitel může vybrat dle oboru a kraje. Jelikož se v tomto případě nepodařilo dosáhnout dohody, stížnost uzavíráme.