Společnost


Bontia a.s.

Počet nahlášených stížností:3
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#53963Fotokniha se slevou

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 12 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
25.11.2021, před 3 lety

Bohuslava Klimešová

Znění stížnosti

Přes slevový kod jsme objednali fotoknihu. Následně jsme zjistili, že kniha je stornována. Začal kolotoč email proč je to zrušené. Dostalo se mi odpovědi, že akce byla pouze do září (nikde jsem nedohledala) já akci využila v listopadu a kod, který jsem měla zadat šel. Divné že? Společnost po nás chce, ať doplatíme fotoknihu, nebo že nám vrátí peníze. Já si stojím z tim, že na fotoknihu za akci nárok máme. Objednávka byla objednaná v dobré víře a vůbec jsem v té době netušila, že nějaká akce byla ukončena.


Produkt

Fotokniha


Požadované řešení

Vyrobit knihu ze slevove akce


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.11.2021 15:25, před 3 lety

Jestliže prodávající nabízí nějaké slevové kupony, jedná se o kupony, které se řídí primárně smluvními podmínkami. Prodávající si tak může určit lhůtu, po kterou půjdou kupony využít.

Domníváme se, že je zde důležité, zda byl slevový kód nějak zakoupen, nebo zda byl veřejně poskytnut a nalezen na nějakých stránkách. Jestliže by kód šel uplatnit na základě kuponu, který byl zakoupen, musel by prodávající spotřebitele seznámit s podmínkami, za kterých lze kupon uplatnit a především o omezení doby uplatnění.

Jestliže byl kód veřejně dostupný na nějakých stránkách se slevovými kódy, které nespadají pod bontia.cz, domníváme se, že byl kód jen přebrán z oficiálních stránek a společnost za takové šíření (u kterého chybí podmínky pro uplatnění) nenese zodpovědnost.

Z textu stížnosti se domníváme, že jde o druhou variantu a spotřebitelka tak uplatnila neplatný kód. Podle obchodních podmínek společnosti mají kódy omezenou platnost, nicméně na přání spotřebitele lze kódy uplatnit do 30 dnů po vypršení platnosti (bod 2.4.4 obchodních podmínek e-shopu Bontia.cz; dostupné zde: https://www.bontia.cz/obchodni-podminky). Vzhledem k tomu, že kód nebyl uplatněn ani v této nadstavbové 30denní lhůtě se domníváme, že spotřebitel nemá právo slevu žádat.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.1.2022 14:01, před 3 lety

Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.7.2022 14:42, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.