Společnost


Alektum, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:65
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

91%
9%
Toto skore je založeno na 12 stížnostech.

#53965Neoprávněně naúčtovaná upomínka

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 14 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.11.2021, před 3 lety

Marie Drábková

Znění stížnosti

Dnešním dnem tj. 25.11.2021 mi přišly v jedné obálce žiletky a hned ve druhé obálce upomínka, s poplatkem za prodlení 59,-Kč. Neskutečné, jak mohu mít upomínku ve stejný den jako mám dodané zboží?


Požadované řešení

Ruším veškeré zboží, které jsem od Vás odebírala.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.11.2021 15:26, před 3 lety

Společnost Westerfield Int. AG od srpna 2017 využívá pro prodej rovněž společnost Mylando AG, CH-130.3.016.592-8, se sídlem Staldenbachstrasse 30, 8808 Pfäffikon SZ, Švýcarsko. Společnost Mylando AG sice uvádí následující adresu: Mylando AG, PO Box 66, 1620 AB Hoorn, Nizozemsko, ovšem požadavek po spotřebitelích, aby doručovali do ciziny, je nepřiměřený. Odstoupení od smlouvy (popřípadě výpověď smlouvy) může spotřebitel zaslat doporučeně s dodejkou na adresu Mylando AG / Westerfield Int. AG., P.O.Box 18, Praha 2, 120 00. To stejné platí pro stránky mylano.ch.

Služba VašeStížnosti.cz slouží k řešení sporů mezi spotřebitelem a podnikatelem, nicméně jsme jen zprostředkovatelem této komunikace a společnost nemusí uznat odstoupení, které bude podáno na naši platformu. Z tohoto důvodu doporučujeme kontaktovat společnost přímo, nejlépe doručením doporučeného dopisu s dodejkou na výše uvedenou adresu.

Doručení zboží přímo s upomínkou dle našeho názoru není v pořádku. Nicméně neznáme podrobnosti, za jakých k upomínce došlo (zda např. částka neměla být zaplacena předem do určitého data). Žádáme tedy spotřebitele, aby tyto skutečnosti doplnil.

Z výše uvedených důvodů přeřazujeme stížnost zpět na spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.12.2021 23:01, před 3 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.2.2022 11:18, před 3 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.