Počet nahlášených stížností: | 65 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dnešním dnem tj. 25.11.2021 mi přišly v jedné obálce žiletky a hned ve druhé obálce upomínka, s poplatkem za prodlení 59,-Kč. Neskutečné, jak mohu mít upomínku ve stejný den jako mám dodané zboží?
Ruším veškeré zboží, které jsem od Vás odebírala.
|
Tweet |
Společnost Westerfield Int. AG od srpna 2017 využívá pro prodej rovněž společnost Mylando AG, CH-130.3.016.592-8, se sídlem Staldenbachstrasse 30, 8808 Pfäffikon SZ, Švýcarsko. Společnost Mylando AG sice uvádí následující adresu: Mylando AG, PO Box 66, 1620 AB Hoorn, Nizozemsko, ovšem požadavek po spotřebitelích, aby doručovali do ciziny, je nepřiměřený. Odstoupení od smlouvy (popřípadě výpověď smlouvy) může spotřebitel zaslat doporučeně s dodejkou na adresu Mylando AG / Westerfield Int. AG., P.O.Box 18, Praha 2, 120 00. To stejné platí pro stránky mylano.ch.
Služba VašeStížnosti.cz slouží k řešení sporů mezi spotřebitelem a podnikatelem, nicméně jsme jen zprostředkovatelem této komunikace a společnost nemusí uznat odstoupení, které bude podáno na naši platformu. Z tohoto důvodu doporučujeme kontaktovat společnost přímo, nejlépe doručením doporučeného dopisu s dodejkou na výše uvedenou adresu.
Doručení zboží přímo s upomínkou dle našeho názoru není v pořádku. Nicméně neznáme podrobnosti, za jakých k upomínce došlo (zda např. částka neměla být zaplacena předem do určitého data). Žádáme tedy spotřebitele, aby tyto skutečnosti doplnil.
Z výše uvedených důvodů přeřazujeme stížnost zpět na spotřebitele.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.