Společnost


Petr Polomík

Počet nahlášených stížností:7
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#5397Nevyřešená reklamace a následné nevyzvednutí odstoupení od smlouvy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 1 den 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
29.12.2014, před 10 lety

Vít Maier

Znění stížnosti

Dne 27.11.13 jsem na webu valtech.cz zakoupil GSM alarm v ceně 6980 Kč a k němu navíc čidlo za 390 Kč. Tento alarm ale při své činnosti rušil rádiové přijímače, což jsem s panem Polomíkem řešil telefonem i mailem (2.1.2014). Pan Polomík si vyžádal video s nahranou závadou (8.1.2014) a od té doby přestal komunikovat. Připomněl jsem se mu mailem 17.6.14 a navrhl slevu 50 % (bez odezvy). 26.9.14 jsem zaslal alarm s reklamačním protokolem zpět do reklamace (protokol i mailem). Vyzvednut z pošty byl 10.10.14 a dále žádná komunikace. Následně jsem 11.11.14 odeslal Odstoupení od smlouvy pro marné uplynutí lhůty k vyřízení reklamace na stejnou adresu, na které byl do reklamace převzat alarm. U této zásilky si pan Polomík nechal prodloužit úložnou dobu, ale následně ho nepřevzal a pošta mi ho 19.12.14 poslala zpět. Nyní tedy nemám ani alarm ani peníze.


Produkt

GSM bezdrátový alarm G6 s dotykovým 7" displejem


Požadované řešení

Vrácení částky 6980 Kč za reklamovaný alarm.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.1.2015 14:07, před 10 lety

Není-li reklamace vyřízena ve lhůtě stanovené zákonem (nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě), má spotřebitel právo na odstoupení od smlouvy.

Právní jednání působí vůči nepřítomné osobě od okamžiku, kdy jí projev vůle dojde; zmaří-li vědomě druhá strana dojití, platí, že řádně došlo. Odstoupení tedy nabylo zamýšlených právních účinků a došlo ke zrušení kupní smlouvy od počátku. Důležité je, aby si spotřebitel tento důkaz uschoval. O tom, že odstoupení se považuje za doručené může spotřebitel prodávajícího upozornit e-mailem. Nevrátí-li prodávající peníze v určené lhůtě dobrovolně, měl by spotřebitel prodávajícímu zaslat tzv. předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu, ve které bude prodávajícímu uložena poslední možnost ke splnění závazku (min. 7 dní) před podáním návrhu na vydání platebního rozkazu u příslušného soudu. Žádoucí je výzvu zaslat doporučeně, nejlépe s dodejkou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.6.2015 11:18, před 10 lety

Podnikatel nereagoval na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.
Spotřebitelé mají nadále možnost pokračovat v řešení sporu v občanskoprávním řízení. Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat společnosti předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.