Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 19 |
Dnes pouhý jeden den od akční nabídky není plno zboží z akčního letáku.Nejraději jsme nakupovali ve vašem obchodě,ale po této zkušenosti nevím jestli budeme ještě někdy nakupovat.Velké zklamání na to,že se všude prodejna prezentuje po rekonstrukci.Jde o prodejnu v Benešově u Prahy.Děkuji za vyřízení Kahounová
Byla bych ráda kdyby akční zboží bylo k dostání déle než jen jeden den.Děkuji Kahounová
|
Tweet |
Byla-li prodejcem učiněna nabídka určitého zboží, ale prodávající slibované zboží vůbec neměl v úmyslu dodat (v odpovídajícím množství a včas) a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho ostatní nabízené zboží nebo služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou dle přílohy č. 1 k zákonu 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.
Tuto skutečnost si může ověřit příslušný krajský živnostenský úřad. V případě porušení tohoto zákazu hrozí prodávajícímu pokuta. Spotřebitel může podat podnět přímo krajskému živnostenskému úřadu.
Vážená zákaznice, děkujeme za Váš podnět. Omlováme se za pozdní reakci způsobenou personální změnou a technickými problémy. Pokud je váš podnět ještě aktuální a přejete si ho řešit, rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na kontakt@kaufland.cz. Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Od té Děkuji za vyřízení. Doufám, že příště bude už všechno v pořádku. S pozdravem Kahounová
Dobrý den,
prosíme o uzavření stížnosti.
Děkujeme
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Vzhledem k vyjádření obou smluvních stran stížnost uzavíráme s dosažením dohody.