Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:606
Z toho za letošní rok:66
Stále v řešení:19
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

63%
37%
Toto skore je založeno na 103 stížnostech.

#53972Klamání akční nabídky

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 14 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.11.2021, před 3 lety

Šárka Kahounová

Znění stížnosti

Dnes pouhý jeden den od akční nabídky není plno zboží z akčního letáku.Nejraději jsme nakupovali ve vašem obchodě,ale po této zkušenosti nevím jestli budeme ještě někdy nakupovat.Velké zklamání na to,že se všude prodejna prezentuje po rekonstrukci.Jde o prodejnu v Benešově u Prahy.Děkuji za vyřízení Kahounová


Požadované řešení

Byla bych ráda kdyby akční zboží bylo k dostání déle než jen jeden den.Děkuji Kahounová


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.11.2021 08:13, před 3 lety

Byla-li prodejcem učiněna nabídka určitého zboží, ale prodávající slibované zboží vůbec neměl v úmyslu dodat (v odpovídajícím množství a včas) a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho ostatní nabízené zboží nebo služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou dle přílohy č. 1 k zákonu 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.

Tuto skutečnost si může ověřit příslušný krajský živnostenský úřad. V případě porušení tohoto zákazu hrozí prodávajícímu pokuta. Spotřebitel může podat podnět přímo krajskému živnostenskému úřadu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
24.12.2021 14:18, před 3 lety

Vážená zákaznice, děkujeme za Váš podnět. Omlováme se za pozdní reakci způsobenou personální změnou a technickými problémy. Pokud je váš podnět ještě aktuální a přejete si ho řešit, rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na kontakt@kaufland.cz. Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.2.2022 16:32, před 3 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
3.2.2022 20:00, před 3 lety


Šárka Kahounová

Od té Děkuji za vyřízení. Doufám, že příště bude už všechno v pořádku. S pozdravem Kahounová

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
9.2.2022 10:38, před 3 lety

Dobrý den,

prosíme o uzavření stížnosti.

Děkujeme

Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.2.2022 11:47, před 3 lety

Vzhledem k vyjádření obou smluvních stran stížnost uzavíráme s dosažením dohody.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.