Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1034
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#53973Neprofesionální jednání průvodčího

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

9 hodin 22 minut

Detail stížnosti

Publikováno
25.11.2021, před 3 lety

Denisa Jasová

Znění stížnosti

Dne 25.11.2021 jsem jela vlakem 2054 z Prahy hl. nad. do Vrané ho nad Vltavou. Mám celoroční lítačku pro 0 pásmo tak jsem si Dokoupil jenom lístek Zbraslav Vrané n. Vltavou. Ve vlaku jsem měla velký ruksak a tam mi litacka upadla. Průvodci u jsem tedy řekla, že ji nemohu najít a ukázala lístek že Zbraslavi. Nedal mi čas ji dohledat, ale musela jsem zaplatit jízdné i pokutu v ceně 78 Kč. Pak jsem tedy lítačku našla a čekala na něj, že mu ji ukážu. Na nejblizsi stanici vůbec ne kontroloval další cestující, tak jsem čekala, že bude v následující a pro jistotu jsem za ním šla. Byla bych ráda, kdyby mi peníze vrátil, ale začal křičet, že je to víc než 5 minut a to je předpis, že nevrátí. Ohradil jsem se neúspěšně, že jsem očekávala, že vagonem projde vzhledem k novým cestujícím, ale nebyl tam, proto mu ji ukazují lítačku o něco později. Chápu, není jeho povinnost, chodit vagonem, ale byl to krátký vlak a já jsem byla připravena se hned legitimovat. Jen nebylo komu.
Asi mi CD peníze nevrátí, spíš jde o trpkou zkušenost s neochotou průvodci H českých drah. Stačilo být vstřícný a nechat mi chvilku času na hledání jízdenky, která mi zapadla v tašce...

Denisa Jasová


Požadované řešení

Mám možnost na vrácení peněz za lístek s pokutou, která byla dle mého neoprávněná?


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.11.2021 07:26, před 3 lety

Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.

Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.

Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.