Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 10.11.2021 jsem zakoupil na serveru bazos.cz z inzerátu sluchátka Samsung galaxy buds+. Dotyčný mi napsal, že mu zasilkovna dluží již 4x dobírku, tak by raději chtěl peníze na účet a následně zašle zboží. Dne 10.11.2021 jsem tedy okamžitou platbou odeslal prodávajícímu částku 1.450Kc na účet. Následně přestal komunikovat ba emaily a pak napsal, že je na vojenském cvičení a zasle dne 19.11.2021 ( pokud to stihne ) nebo 22.11.2021. To se nestalo, pro jsem prodávajícího kontaktoval sms a odpověděl, že mu na poště řekli, že musí být balík jinak zabalený a odešle na 100% ve středu 23.11.2021. Na to jsem mu odpověděl, že chci i podací číslo zásilky. Dne 23.11.2021 jsem znovu kontaktoval prodávajícího, ale neodpovídal. Na můj dotaz odpověděl až 25.11.2021 kolem 9hod, že nutné musel řešit zdravotní potíže v rodině. A prý to zadal přes aplikaci zaslat.cz, pro jsem ho požádal o kopii obrazovky, abych mu věřil a nic neposlal, jen, že mu nikdo podací číslo zatím nezaslal.
Inzerat: https://elektro.bazos.cz/inzerat/143564593/samsung-galaxy-buds.php
Okamžitě odeslat zboží nebo vrácení platby okamžitým převodem na můj účet.
|
Tweet |
Služba Vašestížnost.cz slouží pro zprostředkování mimosoudního řešení sporu mezi podnikatelem a spotřebitelem. Není zde tedy možné řešit spor mezi dvěma spotřebiteli. Stěžovateli doporučujeme se obrátit přímo na portál bazos.cz, zda nemohou v této situaci pomoci.
Z výše popsaných důvodů nebude tato stížnost publikována, a bude uzavřena.