Počet nahlášených stížností: | 389 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dnes jsem dostal oznámení ,že mám na poště balík po vyzvednutí a rozbalení jsem obdržel zboží , které jsem si neobjednal a zároveň složenku na 1794 Kč.Nechapu jak mi může někdo poslat zboží sám od sebe bez jakékoliv objednávky a chtít po mé peníze .A to v době coronaviru mě hnát na poštu.Toto jednání považuji za podvod a nechci aby mě tato firma dále kontaktovala.Na firmu se nedá dovolat a na email nereagují . Děkuji Miklas Zdeněk
ProMan plus
Okamžitě řešení odmítám cokoli platit a ani nic vracet nebudu.A nepřejí si aby mě tato firma kontaktovala
|
Tweet |
Kupující je povinen uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednal. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna. Pokud by tomu tak nebylo, jednalo by se o neobjednané plnění. V takovém případě dle § 1838 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, nemusí spotřebitel společnosti na své náklady nic vracet, ani jí o tom vyrozumět. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že smlouva byla se spotřebitelem ohledně konkrétního produktu uzavřena a tento produkt byl ze strany společnosti opravdu zaslán.
Podnikatel není oprávněn zpracovávat osobní údaje spotřebitele bez jeho souhlasu nebo bez jiného právního důvodu. Jestliže není dán žádný ze zákonných důvodů podle čl. 6 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679, obecné nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR), a spotřebitel si nepřeje, aby podnikatel zpracovával jeho osobní údaje, má nárok na výmaz osobních údajů dle článku 17 GDPR. Podnikatel je dle uvedeného ustanovení povinen bez zbytečného odkladu vymazat osobní údaje, které se daného subjektu údajů (spotřebitele) týkají. Měl by tak učinit nejpozději do jednoho měsíce od podání žádosti dle článku 12 odst. 3 GDPR.
Spotřebiteli doporučujeme, aby podal písemnou žádost (nejlépe doporučeně a s dodejkou) o odstranění osobních údajů z databáze podnikatele.
Pokud by se spotřebitel domníval, že podnikatel osobní údaje neodstranil nebo ho o odstranění údajů nevyrozumí, může podat stížnost k prošetření Úřadu pro ochranu osobních údajů.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Vážený pane Miklasi,
děkujeme Vám za zaslaný podnět. Dovolte mi Vás informovat, že naše společnost obdržela objednávku půlročního balení produktu ProMan Plus, která byla zaslána prostřednictvím našich webových stránek dne 20.5.2021. Aby mohla být objednávka vůbec realizována, bylo nutné odsouhlasit obchodní podmínky, ve kterých bylo mimo jiné uvedeno, že souhlasíte s aktivací věrnostního programu. Vzhledem k tomu, že jsme od Vás neobdrželi požadavek na ukončení zasílání (o tom, že připravujeme další zásilku jsme Vás informovali také dopisem), byla na Vaši adresu vyexpedována další zásilka s termínem doručení okolo 25.11.2021. V případě, že si ji nechcete ponechat a uhradit, zašlete nám ji zpět na naši adresu NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o., U Smaltovny 625, 370 01, České Budějovice. Jakmile bude doručena do našeho skladu, související pohledávka bude stornována. Naše společnost nabízí několik variant nákupu našeho zboží, např. jednorázový nákup nebo některý cenově výhodnější věrnostní program, do kterého spadala právě Vaše objednávka.
Na závěr mi dovolte Vás ujistit, že Váš zákaznický účet byl zablokován a Vaše osobní údaje byly předány k výmazu.
S pozdravem
NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.