Počet nahlášených stížností: | 370 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 15 |
dcera dojíždí ze Zlína do Brna na školu. když pominu neustálé zpoždění vlaků a neustálé přesedání na autobus trvající od začátku školního roku do teť,mě dnes 25.11.2021 došla trpělivost když paní na pobočce RegioJetu prodala 15leté studentce jízdenku z Brna do Přerova z duvodu obsazenosti 2třídy (lístek do 40kč) jízdenku za 174Kč do 1třídy,přestože dcera opakovaně oznamovala že je 15ti lety student nedostala jinou možnost. Volala mi a řikám ok užij si 1 třídu a přijeď. ALE? Cesta 1třídou trvala pouze z Brna do Vyškova tam musela pokračovat autobusem do Kojetína (nevím do jaké třídy patří autobus) z Kojetína do Přerova dokonce stála. Doma při kontrole lístku jsem zjistil že paní dceři prodala lístek dospělý 18-64let Co k tomu dodat? Snad jen že z Přerova dále cestuje do Hulína tam přesedá na další vlak do Otrokovic a tam přesedá na další vlak do Zlína. hledám autobusové spojení ktere jede Zlín Brno přímo. těšim se až dráhy koupí nějací japonci,to pak bude svištět
Zveřejnění události, a oznámení regiojet a.s.
|
Tweet |
Zakoupení jízdenky do 1. třídy spotřebitelce garantuje určitou jakost služby, která jí bude během přepravy poskytována. Za tuto službu spotřebitelka musí zpravidla zaplatit vyšší kupní cenu, než která je vyžadována pro "obyčejný" oddíl vlakové soupravy.
Není-li však služba ve sjednané kvalitě poskytnuta, doporučujeme spotřebitelce, aby dle článku XIV smluvních přepravních podmínek společnosti RegioJet a.s. uplatnila reklamaci. Reklamace z přepravy cestujících a zavazadel se podávají písemně na adresu sídla dopravce: STUDENT AGENCY, Dům pánů z Lipé, Náměstí Svobody 86/17, 602 00 Brno, telefonicky na čísle: 420 539 000 146, e-mailem: reditel@regiojet.cz, nebo osobně na jakékoliv pobočce STUDENT AGENCY/RegioJet. Reklamaci lze podat do 1 roku po uskutečnění jízdy na výše uvedených kontaktech.
Nejefektivnějším řešením je dle našeho názoru žádost o přiměřenou slevu z jízdenky, a sice ve výši odpovídající rozdílu mezi jízdenkou do 1. třídy a jízdenkou obyčejnou.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.