Společnost


CHANCE a.s.

Počet nahlášených stížností:4
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#53994Nevyhodnocena hra.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 22 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.11.2021, před 3 lety

Petra Jelínková

Znění stížnosti

Dobrý den,dne 13.11. Jsem zkusila své "štěstí " a zahrála si Evropspkou ruletu. Kde jsem dala sázku 1000kč ale došlo pouze k tomu,že systém společnosti Chance "sežral" jen peníze,hru nevyhodnotil... Na což jsem udělala screen a natočení obrazovky...

To vše jsem poslala na reklamační oddělení.

Dnes mi přišlo vyjádření,že reklamaci zamitaji,vše se správně vyhodnotilo a došlo k chybě na mé straně. Což mi nikdo nechtěl dokázat.

Chtěla jsem kontakt na nadřízeného,ale jen mj bylo sděleno,že nic takového neudělají.


Produkt

Evropská ruleta ve Vegas


Požadované řešení

Vrácení vkladu nebo v rámci dobrých vztahů vyhodnotit sázku jako výherní.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.12.2021 10:20, před 3 lety

V uvedeném případě je možné, že došlo k prohře a chyba byla na zařízení spotřebitele. Vzhledem k tomu, že se jedná o hazardní hru není možné jakkoliv výhru zaručit - statisticky lze jen určit pravděpodobnost. Do algoritmů těchto rulet bohužel není možné nahlédnout, avšak je možné obrátit se na dozorové orgány v oblasti hazardních her.

Pokud má spotřebitel podezření, že došlo k porušení pravidel či zákona, může se obrátit na dozorový orgán, který po prošetření může uložit společnosti provozující hazardní hry pokutu. V případě internetových her je tímto orgánem Ministerstvo financí, v případě jiných hazardních her než internetových pak celní úřady.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.2.2022 14:30, před 3 lety

Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.7.2022 16:00, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.