Počet nahlášených stížností: | 4 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,dne 13.11. Jsem zkusila své "štěstí " a zahrála si Evropspkou ruletu. Kde jsem dala sázku 1000kč ale došlo pouze k tomu,že systém společnosti Chance "sežral" jen peníze,hru nevyhodnotil... Na což jsem udělala screen a natočení obrazovky...
To vše jsem poslala na reklamační oddělení.
Dnes mi přišlo vyjádření,že reklamaci zamitaji,vše se správně vyhodnotilo a došlo k chybě na mé straně. Což mi nikdo nechtěl dokázat.
Chtěla jsem kontakt na nadřízeného,ale jen mj bylo sděleno,že nic takového neudělají.
Evropská ruleta ve Vegas
Vrácení vkladu nebo v rámci dobrých vztahů vyhodnotit sázku jako výherní.
|
Tweet |
V uvedeném případě je možné, že došlo k prohře a chyba byla na zařízení spotřebitele. Vzhledem k tomu, že se jedná o hazardní hru není možné jakkoliv výhru zaručit - statisticky lze jen určit pravděpodobnost. Do algoritmů těchto rulet bohužel není možné nahlédnout, avšak je možné obrátit se na dozorové orgány v oblasti hazardních her.
Pokud má spotřebitel podezření, že došlo k porušení pravidel či zákona, může se obrátit na dozorový orgán, který po prošetření může uložit společnosti provozující hazardní hry pokutu. V případě internetových her je tímto orgánem Ministerstvo financí, v případě jiných hazardních her než internetových pak celní úřady.
Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.