Společnost


DEICHMANN-OBUV s.r.o.

Počet nahlášených stížností:123
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 13 stížnostech.

#5400Neuznaná reklamace dámské společenské obuvi

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

3 měsíce 18 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.12.2014, před 10 lety

Jana Klimszová

Znění stížnosti

Dne 19.12.2014 jsem v Havířovské pobočce zakoupila obuv, u které došlo týž den při běžné chůzi k ohnutí podpatku. Tuto vadu jsem z časových důvodů nahlásila až 29.12.2014 na téže prodejně. Paní prodavačka, aniž si vyslechla popis vzniku závady, znalecky prohlásila, že se nejedná o výrobní vadu. Na mé naléhání se mnou sepsala reklamační protokol, který k mému údivu v závěru ihned vyhodnotila jako reklamaci neoprávněnou. Tento protokol jsem odmítla podepsat, jelikož o vzniku vady jsem jednoznačně přesvědčená, že nevznikla mým zapříčiněním. V tomto obchodě jsem již dříve nakoupila mnoho jiné obuvi, se kterou jsem byla spokojená a tudíž mě takovýto přístup zklamal. Chtěla bych se dohodnout v první fázi "po dobrém". Pakliže toto nebude možné, zvážím další možnosti.


Produkt

dámská vycházková obuv Graceland


Požadované řešení

výměna zboží


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.12.2014 18:45, před 10 lety

Uplatní-li spotřebitel reklamaci v prvních šesti měsících od převzetí věci, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná již při převzetí. Důkaz opaku provádí prodávající, pokud reklamaci zamítá. Odůvodnění reklamace by se tedy mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že obuv nebyla vadná při převzetí a také se musí vztahovat k vytýkané vadě, nikoli obsahovat obecná tvrzení. V tomto případě je také důležité upozornit na krátký časový úsek, který uběhl od koupě a ve kterém se vada projevila.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
2.1.2015 14:49, před 10 lety

Vážená paní Klimszová,

děkujeme za Váš podnět. Každou zpětnou vazbou se zabýváme. Rádi bychom danou záležitost prověřili, kontaktuje nás proto, prosím, s danou záležitostí přímo na naší e-mailové adrese service-cz@deichmann.com.
Využít lze i kontaktní formulář na našich internetových stránkách www.deichmann.com.

S pozdravem
Váš Deichmann tým

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
2.1.2015 19:41, před 10 lety


Jana Klimszová

Dobrý den,
budu kontaktovat firmu Deichmann e-mailem. Server "vasestiznosti" budu o průběhu informovat.
Klimszová

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
11.1.2015 10:49, před 10 lety


Jana Klimszová

Dobrý den,
chci Vás informovat o zdárném vyřízení mé stížnosti. Byla mi nabídnuta výměna nebo vrácení peněz. Děkuji za podporu!
S pozdravem
Jana Klimszová

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
17.4.2015 17:38, před 10 lety


Jana Klimszová

Hodnocení: