Společnost


Mao Direkt Import Kft.

Počet nahlášených stížností:15
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#54001Nevhodné zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

7 měsíců 23 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
27.11.2021, před 3 lety

Lukáš Kulhan

Znění stížnosti

Dobrý den, objednal jsi bohužel dvakrát, jednou jako dárek a jednou pro mě pry profesionální spiningove kolo,ale přišlo kolo dětské, určitě ne jako podle popisu na stránce nynilevne,že kolo je do 110kg a přitom je kolo tak dětské a snadno k rozbití,objednal jsem si kvůli rehabilitaci po operaci kolene,takže jsem naštvaný, že mi to v ničem nepomůže a nemůžu v této covidove době nějak fungovat,při všech zakazech. Byl bych moc rad kdyby jste mi pomohli v této věci a ja mohl dostat zpět své peníze,coz je asi 10tis. Firma má sice kontaktni adresu,kam zboží poslat, akorát že tam není telefoni číslo a kurýr nemá se jak na někoho dovolat.


Produkt

Kolo je malé, neodpovídá vůbec tomu, že by ho mohl používat člověk do 110kg


Požadované řešení

Požaduji vrátit obě kola a chtěl bych vrátit peníze


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.12.2021 11:28, před 3 lety

Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány, je věc vadná. Má-li věc vady, může spotřebitel v tomto konkrétním případě žádat dodání nové věci. Není-li to možné, může spotřebitel od smlouvy odstoupit. Místo výše uvedených způsobů může spotřebitel taktéž žádat přiměřenou slevu.

Byla-li reklamace uznána jako oprávněná, má spotřebitel právo na náhradu nákladů účelně vynaložených při uplatnění práva z vadného plnění dle § 1924 občanského zákoníku (např. poštovné vynaložené k odeslání reklamovaného zboží prodejci).

Jelikož je prodávající zahraniční subjekt sídlící v Maďarsku, má spotřebitel možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiných členských států EU, Norska a Islandu. Více informací o Evropském spotřebitelském centru je možné vyhledat na webových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.2.2022 14:38, před 3 lety

Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.7.2022 16:04, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.7.2022 10:21, před 2 lety

Spotřebitel nás informoval, že mu byly peníze za zboží vráceny. Uzavíráme tak stížnost s dosažením dohody.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.