Počet nahlášených stížností: | 15 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den, objednal jsi bohužel dvakrát, jednou jako dárek a jednou pro mě pry profesionální spiningove kolo,ale přišlo kolo dětské, určitě ne jako podle popisu na stránce nynilevne,že kolo je do 110kg a přitom je kolo tak dětské a snadno k rozbití,objednal jsem si kvůli rehabilitaci po operaci kolene,takže jsem naštvaný, že mi to v ničem nepomůže a nemůžu v této covidove době nějak fungovat,při všech zakazech. Byl bych moc rad kdyby jste mi pomohli v této věci a ja mohl dostat zpět své peníze,coz je asi 10tis. Firma má sice kontaktni adresu,kam zboží poslat, akorát že tam není telefoni číslo a kurýr nemá se jak na někoho dovolat.
Kolo je malé, neodpovídá vůbec tomu, že by ho mohl používat člověk do 110kg
Požaduji vrátit obě kola a chtěl bych vrátit peníze
|
Tweet |
Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány, je věc vadná. Má-li věc vady, může spotřebitel v tomto konkrétním případě žádat dodání nové věci. Není-li to možné, může spotřebitel od smlouvy odstoupit. Místo výše uvedených způsobů může spotřebitel taktéž žádat přiměřenou slevu.
Byla-li reklamace uznána jako oprávněná, má spotřebitel právo na náhradu nákladů účelně vynaložených při uplatnění práva z vadného plnění dle § 1924 občanského zákoníku (např. poštovné vynaložené k odeslání reklamovaného zboží prodejci).
Jelikož je prodávající zahraniční subjekt sídlící v Maďarsku, má spotřebitel možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiných členských států EU, Norska a Islandu. Více informací o Evropském spotřebitelském centru je možné vyhledat na webových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/.
Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Spotřebitel nás informoval, že mu byly peníze za zboží vráceny. Uzavíráme tak stížnost s dosažením dohody.