Společnost


Westerfield Int. AG

Počet nahlášených stížností:820
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#54002zrušení další zasilky.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 19 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
27.11.2021, před 3 lety

Bohdan Kratěna

Znění stížnosti

Na faktuře uveden termín do kde je možné zásilku zrušit, ale s dodavatelem se není možno spojit.


Produkt

Omega3 regulátor pack (2 boxes) + Mulitivitamin Man (Reg)


Požadované řešení

Zrušení dodávek.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.12.2021 10:42, před 3 lety

Z popisu spotřebitele není zcela jasné, o jaké objednávky se jedná, avšak domníváme se, že došlo k uzavření smlouvy s opakovaným plněním, které chce spotřebitel vypovědět.

Výpověď smlouvy je zpravidla možná, avšak často je spojena s výpovědní dobou, kdy podnikatel dále plní a spotřebitel je povinen hradit smluvenou částku. Vzhledem k tomu, že neznáme podrobnosti smlouvy (na dobu určitou, či neurčitou apod.), můžeme jen spotřebiteli doporučit, aby v případě, kdy nemá o další plnění zájem jak uvádí, zaslal doporučený dopis s dodejkou do sídla společnosti.

Adresa, kterou spotřebitel uvedl (Mylano PO BOX 18, 120 00 Praha 2) je správná, současně se jedná o adresu provozovatele, kam si přeje mít zásilky doručovány. I kdyby si zásilku podnikatel nepřevzal, existuje tzv. domněnka dojití doby (známější jako fikce doručení) podle § 573 občanského zákoníku. Ta říká, že při využití provozovatele poštovních služeb je doručeno třetím dnem po odeslání (jedná se o adresu v ČR) - tímto okamžikem se stane výpověď platnou. Upozorňujeme spotřebitele, že výpověď nemusí (a zpravidla nemá) okamžité účinky a spotřebitel bude povinen pokračovat v placení i ve výpovědní době podle smlouvy (jak již bylo zmíněno výše).

Je taktéž vhodné zaslat žádost o odstranění osobních údajů z databáze, aby spotřebitel nemohl být v budoucnu kontaktován ze strany společnosti s dalšími nabídkami. Spotřebitel může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.2.2022 14:27, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.