Společnost


SVETZACLON.CZ

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#54009Internetový obchod svetzaclon.cz odmítá vrácení peněz po odeslání zboží do 14 dnů

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 22 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
27.11.2021, před 3 lety

IVA MAJEROVÁ

Znění stížnosti

25. 11.2021 JSEM U TÉTO SPOLEČNOSTI OBJEDNALA 8m ZÁCLONY ZA 2358 KČ 5.11.2021 JSEM OBDRŽELA ZÁSILKU A TÝŽ DEN JSEM ŽADALA E-MAILEM O ZASLÁNÍ TISKOPISU NA VRÁCENI ZBOŽÍ ZPĚT,JELIKOŽ NEODPOVÍDALA TOMU CO BYLO NAFOCENO NA INTERNETOVÝCH STRANKÁCH TETO SPOLEČNOSTI.KVALITOU A VZHLEDEM ODPOVÍDALO ZBOŽI DOVOZU Z ČÍNY.8.11.2021 JSEM ODESLALA ZÁCLONU ZPĚT.PO 9 DNECH MNĚ ODPOVĚDĚLI NA MUJ E-MEIL,ŽE MNĚ PENÍZE NEVRÁTÍ,JELIKOZ JEJICH REKLAMAČNI ODDĚLENÍ ZJISTILO ŽE JSEM ZÁCLONU PRALA A MÁČELA V AVIVÁŽI.DO TETO DOBY SI S NĚMA DOPISUJU A VYSVĚTLUJU ,ŽE JSEM ZACLONU NEPRALA.POŽADUJÍ ,ABYCH ZÁCLONU PŘEVZALA ZPĚT A POSLAL POSOUZENÍ NA EXPERTÝZU.POZDĚ JSEM SI PŘEČETLA RECENZE-KDE MAJÍ ZÁKAZNÍCI PODOBNÉ PROBLÉMY. DĚKUJI ZA POMOC


Produkt

ZACLONA NICEA 4X280CM ZA 2358KČ


Požadované řešení

ŽÁDÁM O VRACENÍ PENĚZ JELIKOŽ NEODPOVÍDÁ ZBOŽÍ, KTERÉ JE NAFOCENO NA INTERNETOVÉM OBCHODU.ZÁCLONA BYYLA POUZE ROZBALENÁ A DO DVOU DNŮ POSLÁNA ZPĚT.NEBYLA PRANÁ ANI NAMÁČENÁ V AVIVÁŽI.PODLE OBCHODNÍCH PODMÍNEK MÁM NÁROK NA VRÁCENÍ PENĚZ DO 14 DNŮ


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.12.2021 11:08, před 3 lety

U smluv uzavřených na dálku je obecně možné odstoupit od smlouvy ve 14denní lhůtě podle § 1829 občanského zákoníku. K tomuto zákonnému právu ale existují i výjimky, které jsou uvedeny v ustanovení § 1837 stejného zákona. Mezi takové smlouvy patří podle tohoto ustanovení mimo jiné zboží, které bylo upraveno podle přání spotřebitele [písm. d) tohoto ustanovení]. Domníváme se, že u záclony k takové úpravě došlo, přestože to spotřebitel nezmiňuje. Pokud by k úpravě nedošlo, má spotřebitel právo na odstoupení a podnikatel mu musí vrátit peněžní prostředky.

Přestože se domníváme, že spotřebitel nemá právo na odstoupení ve 14denní lhůtě, má možnost zboží reklamovat z důvodu, že neodpovídá objednávce. Podnikatel je povinen dodat zboží takové, jaké uvádí na svých stránkách. Jestliže dodal zboží jiné/méně kvalitní, může se spotřebitel domáhat nároků z vadného plnění mezi které patří dodání zboží bez vad, případně přiměřená sleva (pokud by spotřebitel měl o tohle řešení zájem, neboť není možné jej nutit využívat něco, co si neobjednal). V krajním případě je možné i odstoupení od smlouvy, není-li to zjevně nepřiměřené vůči podnikateli.

Jestliže podnikatel odmítl odstoupení od smlouvy z důvodu vyprání, má spotřebitel možnost obrátit se na znalce, jehož náklady by v případě úspěchu spotřebitele byl oprávněn spotřebitel po druhé straně požadovat. Seznam znalců je k dispozici na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem v Polsku), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz , které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: esc@coi.cz
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.2.2022 14:42, před 3 lety

Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.7.2022 16:11, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.