Společnost


ZEPTER INTERNATIONAL s.r.o.

Počet nahlášených stížností:20
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#54013Žádost o vymazaní osobních údajů

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 21 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
28.11.2021, před 3 lety

Helena Kachlíková

Znění stížnosti

Žádám tímto o vymazání osobních údajů a zrušení jakýchkoliv dalších objednávek a nabídek pro mou osobu.
Děkuji.

S pozdravem

Helena Kachlíková
Telč


Požadované řešení

Žádám o vymazání osobních údajů z databáze společnosti ZEPTER INTERNATIONAL s.r.o. a zrušení jakýchkoliv objednávek a nabídek.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.11.2021 16:41, před 3 lety

Služba VašeStížnosti.cz je založena za účelem dosažení mimosoudního řešení ve sporech mezi spotřebitelem a obchodní společností či podnikatelem. Služba sama je dobrovolná, a není tak možné zajistit, že společnost bude na vaší žádost umístěnou na našich stránkách reagovat. Spotřebitelce doporučujeme se se svou žádostí obrátit přímo na společnost.

Stížnost neobsahuje informace o sporu mezi podnikatelem a spotřebitelem, a proto nebude stížnost publikována a bude uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.2.2022 14:06, před 3 lety

Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.7.2022 16:13, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.