Počet nahlášených stížností: | 116 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Sony xperia XZ1 compact zakoupeno 21,1,2021 při volání nebo příchozím hovoru zůstává displey černý a nejde se zařízením manipulovat.
Sony xperia XZ1compact
mám mobil poslat k opravě nebo je možné jiné řešení
|
Tweet |
Spotřebitel může uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době 24 měsíců od převzetí. Podnikatel má dle § 19 odst. 3 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, povinnost vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu. Nejdelší možná lhůta je přitom zásadně 30 dní. Jediná výjimka je v situaci, kdy se podnikatel se spotřebitelem výslovně dohodne na delší reklamační lhůtě. Tato lhůta se dle rozhodnutí Nejvyššího soudu ČR (viz sp. zn. 33 Cdo 3228/2009) vztahuje také na povinnost prodávajícího informovat spotřebitele o vyřízení reklamace.
V uvedeném případě je tedy zboží stále možné reklamovat, neboť stále neuplynula dvouletá lhůta, ve které může spotřebitel toto právo uplatnit. Vzhledem k tomu, že společnost dle popisu spotřebitele nebyla informována, chceme spotřebitele upozornit, že služba VašeStížnosti.cz sice slouží k řešení sporů mezi spotřebitelem a podnikatelem, nicméně nejsme prodávajícím, ale pouze zprostředkovatelem komunikace. Z tohoto důvodu nemůžeme reklamaci přijmout a protože je tato služba založena na dobrovolnosti, nemůže toto podání spotřebitel považovat za zahájení reklamace.
Reklamaci je možné zahájit na kterékoliv pobočce prodávajícího, případě jej lze informovat na dálku (telefonicky/e-mailem) a zboží zaslat na jím uvedenou adresu. Sídlo provozovatele e-shopu je Perucká 2483/9, Praha 12000, nicméně reklamace je možná i na pobočkách - což je vhodnější v případech, kdy spotřebitel má možnost dovést zboží osobně. V případě zaslání doporučujeme přibalit i reklamační protokol a popsat všechny závady a požadované řešení. Doporučujeme ale kontaktovat přímo prodejce (e-shop), u kterého si spotřebitel zboží zakoupil a domluvit se na dalším postupu.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den,
kontaktujte nás prosím na email, který naleznete na daňovém dokladu, s reklamací vám rádi poradíme. Všem, kdo by měli potřebu reklamovat nebo měli jakýkoli problém, stačí napsat na daný e-mail, který pro ten účel uvádíme přímo na fakturu. Odpovídáme během pár hodin, téměř vždy to stihneme do 1 pracovního dne. Naopak odpovědi na tomto portálu nám většinou zaberou delší dobu, protože jsou zde zveřejňovány s několikadenním zpožděním až po odpovědi administrátorem dtestu.
Informace pro případné reklamující: Na tomto portálu nám bohužel ve velkém množství případů píšou lidé, které dle jména v objednávkách nelze vůbec najít a následně se po naší reakci na "stížnost" ani neozvou. Nevíme, kdo takové zprávy píše, ale všem, kdo potřebují řešit skutečný problém, jsme samozřejmě k dispozici. Pokud tedy od nás máte zboží, není problém napsat na e-mail uvedený na faktuře nebo v potvrzení objednávky a spojit se s námi, což je nejrychlejší cesta. Reklamační postup, případně postup pro odstoupení od smlouvy, je u nás naprosto standardní.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.