Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
V červnu jsem si od této společnosti objednala dětskou magnetickou tabuli Helou Kitty a peněženku, poslala peníze ,ale nepřišlo ani zboží ani peníze zpátky. Na opakované maily nikdo nereagoval a nereaguje.
vrátit peníze, protože zboží jsem dceři zakoupila o pár měsíců později jinde.
|
Tweet |
Kupní smlouva byla uzavřena a smluvní strany jsou zavázány si vzájemně plnit. Spotřebitel kupní cenu již uhradil, prodávající má nyní povinnost dodat zboží ve sjednané době. Nesplněním této povinnosti se ocitá v prodlení. Spotřebitel může od smlouvy odstoupit, pokud prodávající nedodá zboží ani v dodatečné lhůtě stanovené spotřebitelem. Lhůtu lze poskytnout výslovně nebo mlčky.
V tomto případě tedy doporučujeme spotřebitelce, aby písemně odstoupila od smlouvy z důvodu prodlení na straně prodávajícího a v odstoupení určila přiměřenou lhůtu k vrácení peněz. Odstoupení je vhodné zaslat doporučeně, nejlépe s dodejkou. Jako přílohu je žádoucí zaslat potvrzení objednávky a potvrzení o platbě.
Podnikatel byl o podané stížnosti informován. Bohužel doposud neprojevil zájem se ke stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.
V případě potřeby další konzultace se neváhejte obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.