Počet nahlášených stížností: | 787 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 7 |
Dobrý den, dne 6.11 jsem vytvoril objednavku, 8.11 mi prisel e-mail o možnosti sledovaní zasilky, kde u meho balíku byl napsany tento text Obdrženy údaje k dosud nepodané zásilce. Kdyz ani v dalsí dny u zasilky nedoslo k zadným zmenam, rozhodl jsem se dne 12.11 kontaktovat telefonicky Vaše zakaznicke centrum a dohodnout napravu. 19.11 mi prijde e.mail o mem vracení zbozí, ktere nebylo ani odeslano, natož doruceno a vraceno. Volam tedy opet na Vase zakaznicke centrum, kde mi je receno,že si mam zboží objednat znovu.Doslo k chybe ve skaldu,kde nekdo naskenoval balík jako vracený. Je sice hezke, že mi vratite 1299,ale zboží již stojí 1699.Po par e-mailech nabídnuta sleva 100kč a po neprijetí tohoto resení, jiz zadne dalsí resení není. Vazne ma zakazník platit stovky navíc za Vaši chybu??? Tohle je řešení Vaši spolecnosti i kdyz se zakazník snaží upozornit na Vase pochybení v case kdy s tím jde neco jeste delat???
PARKSIDE® Nástěnná a stropní bruska PWDS 920 B2
Rad bych obdrzel zbozí,ktere jsem objednal a zaplatil za stejnou cenu, za jakou jsem jej objednaval.
|
Tweet |
Obecně je možné odstoupit od smlouvy uzavřené na dálku do 14 dnů od převzetí zboží. Logickým a eurokonformním výkladem lze dojít i k tomu, že lze odstoupit i před samotným převzetím. V případě takového odstoupení ale podnikatel může za určitých okolností požadovat zaplacení dopravného od zákazníka k prodejci, proto je v této situaci vhodnější odstoupit pro nedodání zboží.
Pokud spotřebitel uhradil kupní cenu zboží, prodávající má povinnost zboží dodat. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen plnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Jak vyplývá z výše uvedeného k nedodání zboží, podnikatel je povinen vrátit spotřebiteli celou částku. Jestliže tak neučiní, dopouští se zadržování peněžních prostředků spotřebitele bez právního důvodu, čímž by se mohl dopustit i bezdůvodného obohacení.
Zadržuje-li podnikatel peněžní prostředky spotřebitele bez právního důvodu, jedná se o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Z popisu spotřebitele se ale domníváme, že předmětné zboží bylo ve slevě (o 400 Kč) a nyní jej prodejce prodává za tuto vyšší částku. V takovém případě je možné po prodávajícím požadovat dodání i se zpožděním, neboť se k takovému plnění zavázal a nejedná se zde o změnu okolností v hrubý nepoměr, který by zakládal následnou nemožnost plnění.
Domníváme se tedy, že je pro spotřebitele vhodné požadovat tzv. náhradní dodání věci, přičemž cena zůstane stejná jako byla při objednání.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den, mrzí nás komplikace spojené s Vaší objednávkou. V tomto případě se prosím znovu obraťte na odpovědné kolegy ze zákaznického servisu. S pozdravem Lidl Česká republika.
Dobry den, zákaznický servis mi navrhl udelat novou objedavku, kterou mam zaplatit v plne částce a pote rozdil pozadovat zpet. Zkušenosti s timto zakaznicky servisem mam velice spatne, protoze jsem mesic poslouchal, ze to nelze, neni mozne apod, nemam chut se dalsi tydny pretahovat o sve penize. Opakuji, ze chyba se stala u Vas.
Dobrý den, zákaznický servis je kompetentní pro řešení daných reklamací. Pokud Vám navrhovaný způsob nevyhovuje, zboží nemusíte znovu objednávat. S pozdravem Lidl Česká republika.
Dobrý den, samozřejmě zboží objednávat znovu nemusim, o to vlastne lidlu i celou dobu jde. Pokud k tomu kompetentni je, proc tedy u hovorů, ktere ma Vase společnost nahrane celou dobu poslouchám, je mi lito, ale uz s tim skutečně nic delat nelze, pouze objednat jiz za novou cenu. Hotline odepisoval přesně to samé, až ucinil velorysou nabídku slevový kód na 100kc.V případě, ze lze zařídit slevový kód na 100kc,urcite lze i na 400kc a zakaznik jiz nemusí řešit dalsi vrácení penez. Vasi zamestnanci udelaji chybu a misto rychle a odpovídající napravy od Vasi společnosti,je vse hozeno na zakaznika at se stara on. Chybu udělal někdo u Vas!!! Neudělal ji zakaznik a Vaše postavení k cele situaci je opravdu zarazejici!!! Opakuji, ze chybu udelal zamestnanec a ten by mel byt trestan, ne zakaznik, který v poradku objednal ihned zaplatil, pokuzaoval na nejake pochybeni a slušně žádal nápravu v době, kdy naprava byla jeste možná bez vetsich problemu. Bohužel zakaznicka linka ji neučinila. A vrcholm vseho bude Vaše arogantní odpoved, ze si znovu objedvat nemusim. Vazne???
Prosíme o uzavření - zákazníkovi bylo vše sděleno a nehodlá akceptovat řešení, které mu bylo nabídnuto.
Vzhledem k poslednímu vyjádření společnosti jsme nucení stížnost uzavřít.