Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#54027Kuriér českej pošty

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

34 minut 36 sekund

Detail stížnosti

Publikováno
29.11.2021, před 3 lety

Simona Paľová

Znění stížnosti

Dva balíky objednané, mali byť doručené českou poštou. KA-TA-STRO-FA! Za prvé - kuriér sa neobťažoval ani zavolať, za druhé - ak by som si nepozrela na stránke ani neviem že môj balík bol uložený na pošte a za tretie - v živote neurobím tú chybu, aby som znova objednala cez kuriérov českej pošty. Celé zle. K zásielkám som uvádzala svoje tel. číslo, nevidím jediný jeden dôvod, prečo by mi kuriér nemohol zavolať ( mám tam aj slovenskú PREDVOĽBU ). Rovno radšej napísali, že adresát nezastihnutý. Pri jednej zásielke by som to pochopila, ale keď sa to stane dvakrát po sebe v priebehu 4 dní. No, bohužiaľ ale maximálna nespokojnosť. Služby kuriéra českej pošty už viac využívať nebudem.


Produkt

Balík kuriérom českej pošty


Požadované řešení

Už radšej žiadne. Už ste urobili až až.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.11.2021 09:45, před 3 lety

Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.

Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.