Počet nahlášených stížností: | 56 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Nebolo mi doručené jedlo, ale peniaze sa mi aj tak stiahli z účtu. Kuriér mi mal doviesť jedlo, 2x mi volal, ja som po 3 minútach zaregistrovala, že mi volal a zavolala som mu naspäť. On mi hrubým tónom odpovedal, že už je ďaleko (boli to max 3 minúty) a že mi jedlo nedovezie. Volala som potom do reštaurácie s týmto problémom a oni povedali, že sa mi ozvú keď sa im vráti moja objednávka a pošlú mi ju naspäť. Nikto sa ale neozval. Čiže som nemala jedlo, ale peniaze zaň boli stiahnuté z účtu
Požadujem buď vrátenie peňazí alebo, nech mi dovezú moju objednávku!
|
Tweet |
V případě, kdy není zboží (resp. služba) doručeno ve sjednané kvalitě, je možné jej reklamovat. V tomto případě je vhodné reklamaci uplatnit co nejdříve. Pokud z povahy závazku vyplývá, že na opožděném plnění nemůže mít spotřebitel zájem, zaniká tento závazek prodlením prodávajícího. Z našeho pohledu se v této věci jedná právě o tento tzv. fixní závazek (§ 1980 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník), zvláště v případě, kdy pozdním doručením může dojít k znehodnocení jídla.
Z tohoto důvodu se domníváme, že nedoručením došlo k zániku závazku, což má podle § 1980 odst. 2 občanského zákoníku stejné účinky, jako by spotřebitel od smlouvy odstoupil. Prodávající by tak měl spotřebiteli vrátit peněžní prostředky, které od něj přijal v rámci plnění tohoto závazku.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.