Společnost


ČSAD MHD Kladno a.s.

Počet nahlášených stížností:87
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#54038Zrušení autobusové zastávky Kralupská

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 17 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
29.11.2021, před 3 lety

Martin Badžo

Znění stížnosti

Dobrý den, můžete nám vysvětlit proč nejezdí autobus č.604 na zastávku Kralupská když na této zastávce není žádné omezení týkající se bourání mostu o pár set metrů dále? Dnes několik dětí a i několik lidí muselo pěšky a tak nechápeme proč tu zastávku nezprovoznite když jí nic nebrání v provozu dále vás upoznujeme že stejnou otázku píšeme i na magistrát města Kladna.


Produkt

Autobusová zastávka č.604 Kralupská


Požadované řešení

Obnovit autobusovou zastávku č.604 Kralupská


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.12.2021 08:05, před 3 lety

Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.2.2022 14:01, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.