Společnost


Electro World s.r.o.

Počet nahlášených stížností:169
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 62 stížnostech.

#5404Nevyřízená reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 měsíců 1 den

Detail stížnosti

Publikováno
30.12.2014, před 10 lety

Lubor Kyryan

Znění stížnosti

Dne 25.11.2014 jsem koupil v dané společnosti navigaci Mio Spirit 6970 LM TRUCK za 5.489 Kč.Dotazoval jsem se prodavače / na faktuře uvedeného jako VÁCLAV D/ zda jsou mapy z doživotní aktualizací a bylo mi řečeno že ano.Když jsem večer po koupi pročítal manuál dočetl jsem se že jsou mapy v navigaci na jednoměsíční vyskoušení poté si musím mapy dokoupit.Za dva dni jsem tedy zašel do prodejny abych navigaci reklamoval a bylo mi řečeno že mou navigaci zaregistrovali pod kódem 69A33SF ve společnosti Mio a že tímto nejde navigace vrátit a mapy jsou zadarmo ke stažení dle popisu na stránkách společnosti Mio.Zašel sem tedy za odborníkem který se pokoušel navigaci napojit na pc. což se mu nepodařilo.Opět jsem tedy zašel do uvedené prodejny abych navigaci vrátil protože se mi zdá že je výrobek který jsem zakoupil nefunkční že nejde připojit k pc. Prodavač se na mě obořil dosti nevybíravým spůsobem že bych se měl naučit s počítačem,vytrhl mi navigaci z ruky že za 20 min. přijde s nahranýmmi mapami.Čekal jsem 50 min. načež se vrátil a sdělil mi /že nešla navigace připojit k pc. obnoveno tovární nastavenínové mapy nelze nahrát, potvrzeno od nich listinou z razítkem společnosti/ jel jsem tedy domů a napsal jsem mail na společnost MIO.s dotazem jak mapy nahrát a 15.12.2014 mi odpověďeli že musím zadat 16ti místný kód který je v balení /detoskop mio more/ ale žádný 16ti místný kód nebyl nalezen, tudíž mapy opět nešly nahrát.Výrobek je tedy nefunkční měsíční doba na zaregistrování uplynula a firma mi sdělila že mi výrobek opraví peníze mi však nevrátí a abych se obrátil opět na prodejce s níž jsem v kupním vstahu.Nejsem milionář abych si mohl na dobu po kterou bude navigace na reklamační opravě /mají na to 30 dní/ koupit jinou kterou potřebuji každodenně ke své práci. Děkuji předem za odpověď jak postupovat dále. Kyryan Lubor


Produkt

Navgace MIO Spirit 6970 LM TRUCK V.Č.5420027523859


Požadované řešení

Vrácení zaplacené částky pro nefunkčnost výrobku.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.12.2014 18:30, před 10 lety

Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dní od jejího uplatnění.

Nebyla-li splněna jakosti při převzetí, primárním nárokem spotřebitele je právo na výměnu, není-li tento požadavek nepřiměřený. Například pokud je možné věc jednoduše opravit nebo vyměnit nějakou její součást bez zbytečného odkladu, budou mít tyto způsoby vyřízení reklamace přednost. Není-li možné provést výměnu, vzniká spotřebiteli právo na odstoupení od kupní smlouvy.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.3.2015 11:42, před 10 lety

Společnost Electro World s.r.o. byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.6.2015 15:59, před 10 lety

Na žádost společnosti jsme stížnost znovu otevřeli, aby mohla připojit své vyjádření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
30.6.2015 15:36, před 10 lety

Vážený pane Kyryane,

předem se omlouváme za pozdní reakci na Vámi podanou stížnost. Je nám velmi líto, že máte problém s u nás zakoupeným výrobkem.

Po prozkoumání Vašich dodaných informací výše jsem zjistila, že reklamace podaná dne 15.12.2014 číslo 2328706 v 11:03 byla ukončena a vydána dne 15.12.2014 v 11:22 s vyjádřením, že došlo k obnově továrního nastavení, navigace již pracovala s PC, bohužel však stále nešly nahrát nové mapy.

Pokud Váš problém přetrvává a nebylo vyřešeno přes MIO stránky ani podporu, prosím kotaktujte nás.

S pozdravem a poděkováním za podnět

Bc. Jana Jurčová
Service Specialist společnosti Electro World

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.7.2015 09:04, před 9 lety

Vzhledem k tomu, že se spotřebitel k případu již delší dobu nevyjádřil, žádáme jej o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.8.2015 12:11, před 9 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti reagovat. Jelikož služba VašeStížnosti.cz funguje na principu dobrovolnosti, stížnost uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.