Počet nahlášených stížností: | 169 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 25.11.2014 jsem koupil v dané společnosti navigaci Mio Spirit 6970 LM TRUCK za 5.489 Kč.Dotazoval jsem se prodavače / na faktuře uvedeného jako VÁCLAV D/ zda jsou mapy z doživotní aktualizací a bylo mi řečeno že ano.Když jsem večer po koupi pročítal manuál dočetl jsem se že jsou mapy v navigaci na jednoměsíční vyskoušení poté si musím mapy dokoupit.Za dva dni jsem tedy zašel do prodejny abych navigaci reklamoval a bylo mi řečeno že mou navigaci zaregistrovali pod kódem 69A33SF ve společnosti Mio a že tímto nejde navigace vrátit a mapy jsou zadarmo ke stažení dle popisu na stránkách společnosti Mio.Zašel sem tedy za odborníkem který se pokoušel navigaci napojit na pc. což se mu nepodařilo.Opět jsem tedy zašel do uvedené prodejny abych navigaci vrátil protože se mi zdá že je výrobek který jsem zakoupil nefunkční že nejde připojit k pc. Prodavač se na mě obořil dosti nevybíravým spůsobem že bych se měl naučit s počítačem,vytrhl mi navigaci z ruky že za 20 min. přijde s nahranýmmi mapami.Čekal jsem 50 min. načež se vrátil a sdělil mi /že nešla navigace připojit k pc. obnoveno tovární nastavenínové mapy nelze nahrát, potvrzeno od nich listinou z razítkem společnosti/ jel jsem tedy domů a napsal jsem mail na společnost MIO.s dotazem jak mapy nahrát a 15.12.2014 mi odpověďeli že musím zadat 16ti místný kód který je v balení /detoskop mio more/ ale žádný 16ti místný kód nebyl nalezen, tudíž mapy opět nešly nahrát.Výrobek je tedy nefunkční měsíční doba na zaregistrování uplynula a firma mi sdělila že mi výrobek opraví peníze mi však nevrátí a abych se obrátil opět na prodejce s níž jsem v kupním vstahu.Nejsem milionář abych si mohl na dobu po kterou bude navigace na reklamační opravě /mají na to 30 dní/ koupit jinou kterou potřebuji každodenně ke své práci. Děkuji předem za odpověď jak postupovat dále. Kyryan Lubor
Navgace MIO Spirit 6970 LM TRUCK V.Č.5420027523859
Vrácení zaplacené částky pro nefunkčnost výrobku.
|
Tweet |
Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dní od jejího uplatnění.
Nebyla-li splněna jakosti při převzetí, primárním nárokem spotřebitele je právo na výměnu, není-li tento požadavek nepřiměřený. Například pokud je možné věc jednoduše opravit nebo vyměnit nějakou její součást bez zbytečného odkladu, budou mít tyto způsoby vyřízení reklamace přednost. Není-li možné provést výměnu, vzniká spotřebiteli právo na odstoupení od kupní smlouvy.
Společnost Electro World s.r.o. byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
Na žádost společnosti jsme stížnost znovu otevřeli, aby mohla připojit své vyjádření.
Vážený pane Kyryane,
předem se omlouváme za pozdní reakci na Vámi podanou stížnost. Je nám velmi líto, že máte problém s u nás zakoupeným výrobkem.
Po prozkoumání Vašich dodaných informací výše jsem zjistila, že reklamace podaná dne 15.12.2014 číslo 2328706 v 11:03 byla ukončena a vydána dne 15.12.2014 v 11:22 s vyjádřením, že došlo k obnově továrního nastavení, navigace již pracovala s PC, bohužel však stále nešly nahrát nové mapy.
Pokud Váš problém přetrvává a nebylo vyřešeno přes MIO stránky ani podporu, prosím kotaktujte nás.
S pozdravem a poděkováním za podnět
Bc. Jana Jurčová
Service Specialist společnosti Electro World
Vzhledem k tomu, že se spotřebitel k případu již delší dobu nevyjádřil, žádáme jej o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti reagovat. Jelikož služba VašeStížnosti.cz funguje na principu dobrovolnosti, stížnost uzavíráme.