Počet nahlášených stížností: | 382 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 3 |
Už chápu ty negativní recenze společnosti ComGate na různých místech, samozřejmě nezodpovězené.
Moje dnešní zkušenost s touto společností: hledají Marketing managera, jehož prací má být zejména budování brandu a tonality značky. Každý markeťák vám řekne, že tato činnost začíná tím, že si společnost zamete před vlastním prahem. V tomto případě to platí doslova: na domluvený pohovor se pan Šťáhlavský nikoliv pouze nedostavil, on vám ještě prokazatelně LŽE do telefonu, že vám volal, dokonce i posílal sms, že schůzku ruší. Samozřejmě ani jedno z toho není pravda.
Nedovedu si představit, jak potom komunikují se svými zákazníky, když nastane nějaký problém. I když vlastně vím - nijak.
Nelhat, začít komunikovat jak se svými zákazníky, tak i potenciálními zamšstnanci.
|
Tweet |
Otázka uvedená ve stížnosti není regulována žádnými obecně závaznými právními předpisy. Její řešení tak závisí na konkrétních interních pravidlech dané společnosti, do kterých není možné zasahovat.
Vzhledem k tomu, že stížnost neobsahuje vynutitelný právní nárok, nemůže být na portálu VašeStížnosti.cz publikována, předáváme jí však společnosti, jako podnět ke zlepšení služeb.
Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.