Společnost


Comgate a.s.

Počet nahlášených stížností:382
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

90%
10%
Toto skore je založeno na 33 stížnostech.

#54040Jedna velká LEŽ

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 20 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
29.11.2021, před 3 lety

Radovan Kovařík

Znění stížnosti

Už chápu ty negativní recenze společnosti ComGate na různých místech, samozřejmě nezodpovězené.
Moje dnešní zkušenost s touto společností: hledají Marketing managera, jehož prací má být zejména budování brandu a tonality značky. Každý markeťák vám řekne, že tato činnost začíná tím, že si společnost zamete před vlastním prahem. V tomto případě to platí doslova: na domluvený pohovor se pan Šťáhlavský nikoliv pouze nedostavil, on vám ještě prokazatelně LŽE do telefonu, že vám volal, dokonce i posílal sms, že schůzku ruší. Samozřejmě ani jedno z toho není pravda.
Nedovedu si představit, jak potom komunikují se svými zákazníky, když nastane nějaký problém. I když vlastně vím - nijak.


Požadované řešení

Nelhat, začít komunikovat jak se svými zákazníky, tak i potenciálními zamšstnanci.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.11.2021 17:06, před 3 lety

Otázka uvedená ve stížnosti není regulována žádnými obecně závaznými právními předpisy. Její řešení tak závisí na konkrétních interních pravidlech dané společnosti, do kterých není možné zasahovat.

Vzhledem k tomu, že stížnost neobsahuje vynutitelný právní nárok, nemůže být na portálu VašeStížnosti.cz publikována, předáváme jí však společnosti, jako podnět ke zlepšení služeb.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.2.2022 14:03, před 3 lety

Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.7.2022 16:54, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.